Guía DocenteCurso
Facultade de Humanidades e Documentación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Xestión Industrial da Moda
 Asignaturas
  Tecnoloxía: Tecidos e Materiais
   Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Sesión maxistral A clase maxistral tamén se coñece como "conferencia", "método expositivo" ou "clase maxistral". Esta última modalidade adoita reservarse a un tipo de lección especial dado por un profesor en ocasións especiais, cun contido que implica elaboración orixinal e baseado no uso case exclusivo da palabra como xeito de transmitir información á audiencia.
Seminario Técnica de traballo en grupo que ten como finalidade o estudo intensivo dun tema. Caracterízase pola discusión, a participación, a preparación de documentos e as conclusións que todos os compoñentes do seminario teñen que chegar.
Prácticas de laboratorio Metodoloxía que permite aos estudantes aprender de xeito eficaz a través de actividades prácticas, como demostracións, exercicios, experimentos e investigación
Análise de fontes documentais Técnica metodolóxica que implica o uso de documentos audiovisuais e / ou bibliográficos (fragmentos de reportaxes ou películas documentais, noticias de actualidade, paneis gráficos, fotografías, biografías, artigos, textos lexislativos, etc.) relevantes para a temática con actividades específicamente. deseñado para a súa análise. Pódese usar como introdución xeral a un tema, como instrumento para aplicar estudos de caso, para explicar procesos que non se poden observar directamente, para presentar situacións complexas ou como síntese de contido teórico ou práctico.
Traballos tutelados Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en contextos variados (académicos e profesionais). Preocúpase principalmente de aprender "como facer as cousas". É unha opción baseada na asunción por parte dos estudantes de responsabilidade sobre a súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe por parte do profesor-titor
Presentación oral Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseados na exposición verbal a través dos cales alumnos e profesores interactúan de xeito ordenado, plantexando preguntas, aclarando e expoñendo temas, obras, conceptos, feitos ou principios de xeito dinámico.
Proba mixta Proba que integra preguntas tipo test estándar e preguntas tipo test obxectivas.
En canto a preguntas ensaísticas, recolla preguntas abertas. Ademais, como preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de elección múltiple, clasificación, resposta curta, discriminación, realización e / ou asociación.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes