Guía DocenteCurso Facultade de Humanidades e Documentación |
Grao en Xestión Industrial da Moda |
Asignaturas |
Tecnoloxía: Tecidos e Materiais |
Metodoloxías |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Tecnoloxía: Tecidos e Materiais | Código | 710G03023 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Sesión maxistral | A clase maxistral tamén se coñece como "conferencia", "método expositivo" ou "clase maxistral". Esta última modalidade adoita reservarse a un tipo de lección especial dado por un profesor en ocasións especiais, cun contido que implica elaboración orixinal e baseado no uso case exclusivo da palabra como xeito de transmitir información á audiencia. |
Seminario | Técnica de traballo en grupo que ten como finalidade o estudo intensivo dun tema. Caracterízase pola discusión, a participación, a preparación de documentos e as conclusións que todos os compoñentes do seminario teñen que chegar. |
Prácticas de laboratorio | Metodoloxía que permite aos estudantes aprender de xeito eficaz a través de actividades prácticas, como demostracións, exercicios, experimentos e investigación |
Análise de fontes documentais | Técnica metodolóxica que implica o uso de documentos audiovisuais e / ou bibliográficos (fragmentos de reportaxes ou películas documentais, noticias de actualidade, paneis gráficos, fotografías, biografías, artigos, textos lexislativos, etc.) relevantes para a temática con actividades específicamente. deseñado para a súa análise. Pódese usar como introdución xeral a un tema, como instrumento para aplicar estudos de caso, para explicar procesos que non se poden observar directamente, para presentar situacións complexas ou como síntese de contido teórico ou práctico. |
Traballos tutelados | Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en contextos variados (académicos e profesionais). Preocúpase principalmente de aprender "como facer as cousas". É unha opción baseada na asunción por parte dos estudantes de responsabilidade sobre a súa propia aprendizaxe. Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe por parte do profesor-titor |
Presentación oral | Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseados na exposición verbal a través dos cales alumnos e profesores interactúan de xeito ordenado, plantexando preguntas, aclarando e expoñendo temas, obras, conceptos, feitos ou principios de xeito dinámico. |
Proba mixta | Proba que integra preguntas tipo test estándar e preguntas tipo test obxectivas. En canto a preguntas ensaísticas, recolla preguntas abertas. Ademais, como preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de elección múltiple, clasificación, resposta curta, discriminación, realización e / ou asociación. |
|