Teaching GuideTerm Escola Politécnica de Enxeñaría de Ferrol |
Mestrado Universitario en Enxeñaría Naval e Oceánica (plan 2018) |
Subjects |
Design and Optimization of Energy and Propulsion Plants |
Study programme competencies |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Design and Optimization of Energy and Propulsion Plants | Code | 730496205 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Code | Study programme competences / results |
A5 | A04 - Capacidade para analizar solucións alternativas para a definición e optimización das plantas de enerxía e propulsión de buques. |
B5 | CB10 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en boa medida autodirixido ou autónomo. |
B6 | G01 Capacidade para resolver problemas complexos e para tomar decisións con responsabilidade sobre a base dos coñecementos científicos e tecnolóxicos adquiridos en materias básicas e tecnolóxicas aplicables na enxeñaría naval e oceánica, e en métodos de xestión. |
B13 | G08 Capacidade para a análise e interpretación de medicións, cálculos, valoracións, tasaciones, peritaciones, estudos, informes, planos de labores e outros traballos análogos. |
C1 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C5 | ABET (c) An ability to design a system, component, or process to meet desired needs within realistic constraints such as economic, environmental, social, political, ethical, health and safety, manufacturability, and sustainability. |
C7 | ABET (e) An ability to identify, formulate, and solve engineering problems. |
C12 | ABET (j) A knowledge of contemporary issues. |
C13 | ABET (k) An ability to use the techniques, skills, and modern engineering tools necessary for engineering practice. |
|