Guía DocenteCurso 2023/24
Escola Politécnica de Enxeñaría de Ferrol
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
 Asignaturas
  Deseño de Personaxes
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Deseñar personaxes para videoxogos. AP7
AP17
AP18
AP19
BP1
BP2
BP3
BP4
BP5
BP6
BP11
BP12
BP14
CP1
CP2
CP3
CP4
CP5
CP6
CP7
CP8
Definir tanto o aspecto como a personalidade e comportamento dos sinalados personaxes. AP7
AP17
BP1
BP2
BP11
BP12
BP14
CP2
CP3
CP4
Crear a historia de cada personaxe, a súa evolución e cambio ao longo do videoxogo, así como as interrelacións entre os distintos personaxes. AP7
BP1
BP2
BP3
BP5
BP11
BP12
BP14
CP2
CP3
CP4
Comprender que esa historia determina o comportamento dos personaxes e que o seu deseño será a base para a creación dixital dos mesmos, da súa personalidade e a súa forma de actuar, moverse e comunicarse no xogo. AP7
AP17
AP18
AP19
BP2
BP6
BP12
BP14
CP6
CP7
CP8
Manter a coherencia entre o deseño de personaxes e a narrativa e xogabilidade definidas para o xogo. AP7
BP2
BP3
BP4
BP6
BP11
BP12
BP14
CP2
CP3
CP4
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes