Teaching GuideTerm 2023/24
Escola Politécnica de Enxeñaría de Ferrol
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
 Subjects
  Character Design
   Learning aims
Learning outcomes Study programme competences / results
Deseñar personaxes para videoxogos. AJ7
AJ17
AJ18
AJ19
BJ1
BJ2
BJ3
BJ4
BJ5
BJ6
BJ11
BJ12
BJ14
CJ1
CJ2
CJ3
CJ4
CJ5
CJ6
CJ7
CJ8
Definir tanto o aspecto como a personalidade e comportamento dos sinalados personaxes. AJ7
AJ17
BJ1
BJ2
BJ11
BJ12
BJ14
CJ2
CJ3
CJ4
Crear a historia de cada personaxe, a súa evolución e cambio ao longo do videoxogo, así como as interrelacións entre os distintos personaxes. AJ7
BJ1
BJ2
BJ3
BJ5
BJ11
BJ12
BJ14
CJ2
CJ3
CJ4
Comprender que esa historia determina o comportamento dos personaxes e que o seu deseño será a base para a creación dixital dos mesmos, da súa personalidade e a súa forma de actuar, moverse e comunicarse no xogo. AJ7
AJ17
AJ18
AJ19
BJ2
BJ6
BJ12
BJ14
CJ6
CJ7
CJ8
Manter a coherencia entre o deseño de personaxes e a narrativa e xogabilidade definidas para o xogo. AJ7
BJ2
BJ3
BJ4
BJ6
BJ11
BJ12
BJ14
CJ2
CJ3
CJ4
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes