Guía DocenteCurso Escola Politécnica de Enxeñaría de Ferrol |
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos |
Asignaturas |
Deseño de Personaxes |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Deseño de Personaxes | Código | 730529010 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
TEMA 1: Introdución | 0.1. Personalidade 0.2. Audiencia 0.3. Plataforma 0.4. Obxectivo 0.5 Orixinalidade |
TEMA 1. O personaxe nos videoxogos. A avataridade | 1.1. Heroe forte ou marioneta? 1.2. A axencia funcional e a axencia ficcional 1.3. Relación entre xogador e avatar 1.4. Representación e mecánicas 1.5. O personaxe no xénero do videoxogo |
TEMA 2: Concepto de personaxe | 2.1. Identificación co personaxe. (Experiencia Vicaria) 2.2. Proceso de creación do personaxe. Etapas creativas 2.3. Aspecto visual e físico 2.4. Personalidade e psicoloxía 2.5. Backstory 2.6. Contradicións e paradoxos 2.7. Tipos de personaxes 2.8. Lonxevidade |
TEMA 3: Evolución dos personaxes | 3.1. Historia en tres actos 3.2. O arco do personaxe 3.3. Evolución visual e física 3.4. Evolución psicolóxica 3.5. Caracterización vs. verdadeiro carácter. Contrastes nos personaxes. 3.5. Evolución segundo tipos de personaxe |
TEMA 4: Deseño de personaxes en contextos especializados | 4.1. Estereotipos vs. Arquetipos 4.2. Igualdade e diversidade nos videoxogos 4.3. Os arquetipos segundo Vogler |
TEMA 5: Tipos de personaxe e relación entre eles | 5.1. Personaxes nas narrativas universais 5.1.1.Estrutura tripartita. Aristóteles e Field 5.1.2. Morfoloxía do Conto segundo Propp 5.1.3. O monomito de Campbell 5.4. Circumplexo Interpersoal de Leary 5.5. O Eneagrama |
|