Teaching GuideTerm Escola Politécnica de Enxeñaría de Ferrol |
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos |
Subjects |
Gameplay Design |
Contents |
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Gameplay Design | Code | 730529011 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Obligatory | 3 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
Introdución á xogabilidade. | O concepto de xogo. Elementos dun xogo. Mundos de xogo. Teoría de xogos. Core loop. |
Mecánicas de xogo. | Tempo. Espazo e dimensións. Regras. Táboas e atributos. Modos de xogo. Retos e recompensas. Motivación. Cámaras e punto de vista. Integración de elementos narrativos. |
Progresión e retroalimentación | Elementos que indican progresión Mapas e guías Checkpoints. Morte e reaparición. Evolución e crecemento de personaxes. |
Balance e equilibrio | Xogos simétricos e asimétricos. Ritmo de xogo. Aleatoriedad. Esquemas de dificultade. |
Formalización da xogabilidade | A xogabilidade no documento de deseño. Esquemas. Diagramas de fluxo. Walkthrough. Mapas. Regras matemáticas Atributos e táboas. |
|