Teaching GuideTerm Escola Politécnica de Enxeñaría de Ferrol |
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos |
Subjects |
Video Game Performance and Optimization |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Video Game Performance and Optimization | Code | 730529018 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optional | 3 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Coñecer as principais características da plataforma hardware sobre a que se executa un videoxogo | AJ8 |
BJ8 BJ10 |
CJ3 CJ4 CJ8 |
Coñecer a estrutura software dun videoxogo e dun motor de videoxogos | AJ8 AJ24 |
BJ6 BJ8 BJ10 BJ13 |
CJ3 CJ4 CJ8 |
Coñecer os aspectos máis importantes á hora de analizar o rendemento dun videoxogo e como detectar os seus principais colos de botella | AJ8 AJ24 AJ25 |
BJ1 BJ2 BJ3 BJ4 BJ5 BJ6 BJ7 BJ13 |
CJ3 CJ4 CJ7 |
Aprender a optimizar un videoxogo para mellorar o seu rendemento nunha determinada plataforma | AJ8 AJ24 AJ25 |
BJ6 BJ7 BJ10 BJ13 |
CJ3 CJ4 |
|