Teaching GuideTerm Escola Politécnica de Enxeñaría de Ferrol |
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos |
Subjects |
Artificial Intelligence |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Artificial Intelligence | Code | 730529033 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
Second | Optional | 3 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
Historia da IA en videoxogos | 1. Procedurais 2. Heurísticos 3. Emerxente 4. DataMinig para IA Metamórficas |
Análise de IA segundo a temática dos videoxogos | 1. Beat-em-up 2. Racing 3. FPS 4. Estratexia por turnos 5. RTS 6. RPG |
Fundamentos teóricos | 1. Teoría de Xogos 2. Cálculo edonista |
Motor de IA | 1. Ciclo de racionamento 2. Tipos de motores |
Sistemas de Navegación | 1. Algoritmo de busca en anchura 2. Algoritmo de busca en profundidade 3. Algoritmo A* 4. Optimizacións sobre A* |
Técnicas fundamentais de toma de decisións | 1. Máquina de estados Definición Tipos Implementación 2. Lógica Fuzzy Definición Funcións 3. MiniMax Definición Poda Alfa-Beta Optimizacións |
|