Teaching GuideTerm University College of Industrial Design |
Grao en Enxeñaría de Deseño Industrial e Desenvolvemento do Produto |
Subjects |
History of Design |
Study programme competencies |
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | History of Design | Code | 771G01039 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Second | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Code | Study programme competences / results |
A1 | Aplicar o coñecemento das diferentes áreas involucradas no Plano Formativo. |
A2 | Capacidade de comprensión da dimensión social e histórica do Deseño Industrial, vehículo para a creatividade e a búsqueda de solucións novas e efectivas. |
A6 | Formación amplia que posibilite a comprensión do impacto das solucións de enxeñaría nos contextos económico, medioambiental, social e global. |
A10 | Comprensión das responsabilidades éticas e sociais derivadas da súa actividade profesional. |
B1 | Capacidade de comunicación oral e escrita de maneira efectiva con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B2 | Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo para cuestionar a realidade, buscar e propoñer solucións innovadoras a nivel formal, funcional e técnico. |
B3 | Aprender a aprender. Capacidade para comprender e detectar as dinámicas e os mecanismos que estruturan a aparición e a dinámica de novas tendencias. |
B6 | Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B11 | Capacidade de análise e síntese. |
B12 | Comprensión das responsabilidades éticas e sociales derivadas da súa actividade profesional |
C1 | Adequate oral and written expression in the official languages |
C4 | Acting as a respectful citizen according to democratic cultures and human rights and with a gender perspective |
C5 | Understanding the importance of entrepreneurial culture and the useful means for enterprising people |
C6 | Acquiring skills for healthy lifestyles, and healthy habits and routines. |
C7 | Developing the ability to work in interdisciplinary or transdisciplinary teams in order to offer proposals that can contribute to a sustainable environmental, economic, political and social development. |
C8 | Valuing the importance of research, innovation and technological development for the socioeconomic and cultural progress of society. |
|