Guía DocenteCurso Facultade de Economía e Empresa |
Guía Provisional |
Mestrado Universitario en Dirección e Administración de Empresas (2013) |
Asignaturas |
Dirección de recursos humáns |
Avaliación |
|
|
|
Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Dirección de recursos humáns | Código | 611507007 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Estudo de casos | A23 A24 A25 B1 B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 B10 B12 B14 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 | Valorarase a capacidade do alumno para aplicar a metodoloxía do caso utilizando os coñecementos específicos desta materia para elaborar un plan de RR. HH. | 50 |
Presentación oral | C1 C5 C6 C7 C8 C10 C11 | Valorarase a presentación oral do estudo de caso tendo en conta o seguinte: - Manexo da terminoloxía específica, precisión e adecuación de contido - Claridade expositiva - Exposición ordenada de ideas, capacidade de análise e síntese da información - Deseño da presentación - Capacidade de resposta a posibles preguntas e calidade da resposta |
30 |
Solución de problemas | A23 A24 A25 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 | Valorarase a capacidade do alumno para a utilización dos coñecementos específicos desta materia e a súa participación nas actividades propostas en clase. | 20 |
Observacións avaliación | |||
Dado o deseño currícular do MBA, para a avaliación do alumno é necesaria unha estreita colaboración dos profesores de cada materia co director responsable da empresa. O estudo de casos esixe para a súa realización a aplicación adecuada das metodoloxías de solución de problemas, a presentación oral dos resultados do análise, a capacidade de discutir e defender os criterios que sustentan o análise e a búsqueda, filtrado, selección e consulta de fontes documentais que soporten o análise. Os criterios de avaliación descritos (estudo de casos 50%, solución de problemas 20%, e presentación oral 30%) aplicaranse para a primeira oportunidade. Na segunda oportunidade e na oportunidade adiantada, o alumno terá que elaborar o plan de RR. HH. de maneira individual. Naquelas tarefas que requiran traballar en equipo, o traballo do grupo debe ser realizado de forma equitativa por todos os seus membros, evitando a descompensación nas achegas individuais ao grupo. No caso de que algún membro non realice a súa correspondente contribución ao equipo, non poderá superar a materia en primeira oportunidade. En segunda oportunidade terá que elaborar pola súa conta toda a tarefa asignada ao equipo (plan de RR. HH.), expoñéndoa en caso necesario. Todos os aspectos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académica” rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC. A realización fraudulenta das probas ou actividades de Cualificación de non presentado: corresponde ao alumno cando só participe de actividades de avaliación que teñan unha ponderación inferior ao 20% sobre a cualificación final, con independencia da cualificación alcanzada. |
|