Teaching GuideTerm
Faculty of Economics and Business
Guía Provisional
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Administración e Dirección de Empresas
 Subjects
  Market Research
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Identifying Data 2024/25
Subject (*) Market Research Code 611G02024
Study programme
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 1st four-month period
Third Obligatory 6
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Empresa
Coordinador
Orosa Gonzalez, Jose Javier
E-mail
javier.orosa@udc.es
Lecturers
Calvo Porral, Cristina
Orosa Gonzalez, Jose Javier
Ramos Pedreira, Antonio
E-mail
cristina.calvo@udc.es
javier.orosa@udc.es
antonio.ramos@udc.es
Web
General description Os continuos cambios no comportamento dos mercados y dos consumidores así como as transformacions experimentadas na entorna están a presionar ás empresas para preocuparse por obter información actualizada. Paralelamente a crise económica introduce dificultades adicionais nos procesos de toma de decisións das empresas. Ante este novo panorama, a investigación de mercados está a converterse nunha das tarefas máis importantes dentro da función de márketing da empresa . As empresas necesitan coñecer métodos de obtención de información e técnicas para tratalas, obter información actualizada para mellorar os seus procesos de toma de decisións. O proceso de investigación de mercados é útil para apoiar a toma de decisións comerciais e, en xeral, diminuír o risco de calquera decisión empresarial.
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes