Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Comunicación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
 Asignaturas
  Programación Orientada a Obxectos
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2024/25
Asignatura (*) Programación Orientada a Obxectos Código 616G02032
Titulación
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Segundo Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información
Coordinación
Torrente Patiño, Álvaro
Correo electrónico
alvaro.torrente@udc.es
Profesorado
Torrente Patiño, Álvaro
Villanueva Sampayo, Matías Abelardo
Correo electrónico
alvaro.torrente@udc.es
matias.villanueva@udc.es
Web
Descrición xeral O alumnado aprenderá os fundamentos básicos de programación orientada a obxectos e será capaz de comparalos con outros paradigmas de programación.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes