Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
Guía Provisional
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
5 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Formación e Orientación Laboral
 Asignaturas
  Aprendizaxe e ensino dos módulos da especialidade de formación e orientación laboral
   Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Presentación oral A23 C1 C3 A presentación vai ser avaliada polo resto dos compañeiros e compañeiras a partir dunha matriz de valoración

10
Traballos tutelados A1 A2 A3 A4 A5 A6 A8 A10 A13 A14 A15 A16 A19 A20 A21 A22 A23 A24 A25 A26 A27 A28 A29 A30 A32 A33 C3 C4 C5 C6 C7 C8 Consiste no deseño dunha programación e dunha unidade didáctica. Para a súa avaliación proporcionanse dúas matrices de valoración, nas que se detallan as dimensións a avaliar, os niveis de logro e os criterios de cualificación e serán entregadas coa proposta de traballo tutelado. 45
Proba de resposta breve A16 A19 C1 Consistirá nunha proba de resposta breve sobre os contidos da materia e cunha extensión de entre 10 e 20 preguntas. 45
 
Observacións avaliación

ASISTENCIA

A asistencia ás sesións é obrigatoria. polo tanto. O alumnado con asistencia regular que ocasionalmente non acuda a unha sesión deberá de realizar e entregar as actividades realizadas na aula. El alumnado que no  asista  a clase  tendrá que realizar las  actividades grupales de forma individual, la prueba de respuesta breve y  una prueba oral sobre los trabajos tutelados.

REQUERIMENTOS PARA APROBAR A MATERIA
A cualificación final será o resultado das puntuacións obtidas nas distintas actividades que computan na cualificación. Para superar a materia é indispensábel obter a metade das cualificacións asignadas  na proba de resposta breve e no traballo tutelado. 

Na avaliación da segunda oportunidade recupéranse as actividades non superadas (proba e traballo tutelado).

A non realización dalgunha das actividades de avaliación implica a cualificación de Non presentado.

En caso de fraude académico na segunda  oportunidade, ademais  de realizar as actividades indicadas o alumnado realizará un exame oral sobre os  traballos tutelados.  

Na avaliación adiantada  utilizase o mesmo sistema de avaliación  descrito para a primeira oportunidade, a presentación substúese por unha proba oral sobre os traballos tutelados. 

Linguaxe inclusiva e citación xusta

É obrigatorio o uso dunha linguaxe inclusiva. 
Co obxectivo de visibilizarmos as autoras nas referencias bibliográficas, recoméndase utilizar a citación xusta, para a que se poden consultar as seguintes fontes:
FALTA DE INTEGRIDADE ACADÉMICA

Ausencia de citación de fontes
As citas e referencias a calquer tipo de texto deben declararse no texto e no apartado de referencias bibliográficas, utilizando as normas APA máis actuais. Co obxectivo de visibilizar as achegas das autoras utilizarase a proposta de citación xusta. 

Plaxio e realización fraudulenta de probas e/o actividades

 O plaxio e a realización fraudulenta de probas e/o activiades de avaliación será motivo de suspenso, sendo 0 a cualificación global da materia. 

Así o establece o artigo 14.4 da normativa académica de avaliación da UDC: "na realización de traballos, ou plaxio e a utilización de material nonorixinal, incluído aquel obtido a través de internet, sen indicación expresa da súa procedencia e, se é ou caso, ou permiso do seu autor/a, poderá ser considerada causa de cualificación de suspenso na actividade" 

Normativa académica de avaliación, revisión e reclamación da UDC
- https://www.udc.es/export/sites/udc/normativa/_galeria_down/academica/Normas_avaliacion_revision_reclamacion_consolidado_l.pdf - http://www.educacion.udc.es/?pagina=propiedad-intelectual

Os aspectos relativos  a  “dispensa
académica”
,  a “dedicación ao estudo”, a “permanencia” e a “fraude
académica”
 rexeranse pola  normativa académica vixente na UDC




Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes