2.Necesidades e potencialidades educativas específicas asociadas á diversidade da condición humana |
Respuestas del Diseño Universal del Aprendizaje (DUA) a la diversidad de condiciones humanas de índole intelectual, sensorial, motórica, trastornos de hiperactividad o autismo, cultural, de origen, identidad de género y sexualidad, de estilos de aprendizaje, creencias
|
3.Medidas curriculares de resposta á diversidade |
Respostas do Deseño Universal da Aprendizaxe (DUA) á diversidade de condicións humanas de índole intelectual, sensorial, motórica, trastornos de hiperactividade ou autismo, cultural, de orixe, identidade de xénero e sexualidade, de estilos de aprendizaxe, crenzas |
4.Medidas organizativas de resposta á diversidade |
-Modelos e organización dos apoios educativos. A parella profesional
-O rol transversal do DO para o deseño dun proxecto e dunha práctica educativa universal
-Identificación de barreiras que introducen sesgos que orixina segregación |