Recomendacións: 1) A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: a. Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático. b. Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos. 2) Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores de sostibilidade nos comportamentos persoais e profesionais. 3) Traballarase para identificar e modificar prexuizos e actitudes sexistas e influirase no entorno para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. 4) Facilitarase a plena integración do alumnado que por razóns físicas, sensoriais, psíquecias ou soculturais, experimenten dificultades a un acceso adecuado, igualitario e proveitoso á vida universitaria. PERSPECTIVA DE XÉNERO -Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas). -Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. -Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas. |