Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Comunicación
Guía Provisional
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Comunicación Audiovisual
 Asignaturas
  Actuación de personaxes animados
   Contidos
Temas Subtemas
Tema 1. A Análise do Personaxe 1.1 Biografía do Personaxe: Creación dunha historia de fondo detallada.
1.2 Motivacións e Desexos: Explorar as motivacións profundas e os desexos do personaxe.
1.3 Relacións e Dinámicas: Análise das relacións do personaxe con outros personaxes.
1.4 Características Físicas e Psicolóxicas: Definir os trazos físicos e psicolóxicos do personaxe.
1.5 Métodos de Análise: Ferramentas e técnicas para desglosar e entender o personaxe (Uta Hagen, Stanislavski, etc.).
Tema 2. Representar Accións, Perseguir Obxectivos 2.1 Motivacións Internas: Comprender as razóns detrás das accións do personaxe.
2.2 Accións Físicas e Psicolóxicas: Como as accións físicas reflicten estados mentais.
2.3 Obxectivos e Obstáculos: Identificación dos obxectivos do personaxe e os obstáculos que enfronta.
2.4 Unidade e Continuidad de Acción: Manter a coherencia nas accións do personaxe ao longo da escena.
2.5 Técnicas de Interpretación: Métodos para representar accións de maneira auténtica (Stanislavski, Meisner, etc.).
2.6 Intención e Resultado: Diferenciar entre o que o personaxe intenta facer e o resultado real das súas accións.
Tema 3. A Empatía e o Xesto Psicolóxico 3.1 A Empatía na Actuación: Como os actores utilizan a empatía para conectarse cos seus personaxes.
3.2 Xesto Psicolóxico: Uso de xestos para expresar estados psicolóxicos complexos (técnica de Michael Chekhov).
3.3 Construción da Empatía: Técnicas para desenvolver empatía cara aos personaxes.
3.4 Comunicación Emocional: Como transmitir emocións a través de xestos e expresións.
3.5 Relación entre Empatía e Autenticidade: A conexión entre empatía, autenticidade na actuación e credibilidade do personaxe.
Tema 4. A Psicoloxía do Movemento Físico 4.1 Kinesioloxía e Movemento: Estudo da mecánica do movemento corporal.
4.2 Expresión Emocional a través do Movemento: Como as emocións se manifestan na postura e no xesto.
4.3 Técnicas de Movemento para Actores: Métodos como Laban Movement Analysis e a técnica de Alexander.
4.4 Movemento e Personaxe: Adaptar o movemento corporal para reflectir as características do personaxe.
4.5 Psicoloxía do Espazo Persoal: Uso do espazo en escena para comunicar emocións e relacións.
Tema 5. Negociacións dentro dunha Escena 5.1Tácticas e Estratexias de Persuasión: Como os personaxes utilizan diversas tácticas para alcanzar os seus obxectivos.
5.2 O Poder e a Dominación: Dinámicas de poder nas interaccións entre personaxes.
5.3 Conflicto e Resolución: Estratexias para escalar e resolver conflitos en escena.
5.4 Subtexto e Motivación: Comprender o que os personaxes queren fronte ao que din.
5.5 Comunicación Non Verbal na Negociación: Uso de xestos e posturas para influír na negociación.
5.6 Negociación en Diferentes Contextos: Como varían as estratexias de negociación en distintos xéneros e situacións.
Tema 6. Transaccións de Estado. Arcos/Evolución do Personaxe. Historia 6.1 Transicións de Estado: Como o personaxe cambia dun estado emocional a outro.
6.2 Arcos de Personaxe: Desenvolvemento e cambio do personaxe ao longo da historia.
6.3 Crecemento e Transformación: Procesos de crecemento persoal e transformación do personaxe.
6.4 Comparación de Arcos: Análise comparativa de arcos de personaxes en diferentes obras.
6.5 Historia Interna vs. Historia Externa: Diferenciar entre a evolución interna do personaxe e os eventos externos que a provocan.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes