Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Asignaturas |
Produción da Animación e o Videoxogo |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Produción da Animación e o Videoxogo | Código | 616G02001 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
A industria do entretemento audiovisual | Principais conceptos. O produto audiovisual. A cadea de valor do produto audiovisual. |
O proceso de produción e a figura do produtor/a | Variables do proceso de produción audiovisual. Modalidades na produción de proxectos audiovisuais. Produción executiva e produción creativa. Funcións, tarefas e calidades do produtor/a. Xerarquía na toma de decisións: nivel executivo e nivel técnico. |
Fases do proxecto audiovisual | Desenvolvemento. Pre-produción. Produción. Post-produción. Balance. Aplicación á produción de animación. Aplicación á produción de videoxogos. |
Xestión de recursos | Humanos. Materiais e técnicos. Financeiros. |
|