Teaching GuideTerm Faculty of Communication Studies |
![]() |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
![]() |
![]() |
![]() |
Identifying Data | 2024/25 | |||||||||||||
Subject | Advertisement for Animation and Video Games | Code | 616G02011 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Fourth | Optional | 4.5 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Workshop | A1 A2 A3 A4 A5 A6 A20 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B10 B11 B12 B13 B14 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 | Desenvolvemento de traballos de aplicación dos conceptos e contidos da materia. A presentación oral destes traballos formará parte da calificación final. | 70 |
Mixed objective/subjective test | A3 A6 A10 A11 A12 B1 B2 B6 B9 C2 C3 | Exame de avaliación dos contidos da asignatura. | 30 |
Assessment comments | |||
A parte práctica da materia debe estar aprobada para realizar a suma da cualificación do exame. Para aprobar a asignatura é preciso aprobar todas as partes. A asistencia á presentación oral é obrigatoria. Nos asistir para presentar o traballo supón que dita práctica está suspensa. As faltas de ortografía penalizarán a cualificación de traballos e exame. Os criterios mantéñense para a convocatoria de xullo. Todos os aspectos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académica” rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC. |
|