Teaching GuideTerm
Faculty of Communication Studies
Guía Provisional
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
 Subjects
  Modelling 2
   Recommendations

Subjects that it is recommended to have taken before
Environment Drawing and Concept Art/616G02013
Anatomy Drawing/616G02012
Modelling 1/616G02015

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
Animation 2/616G02019

Subjects that continue the syllabus
Sculpt Modelling/616G02023

Other comments
<p class="MsoNormal">Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostida e cumprir co obxectivo da acción número 5: "Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social" :</p><p class="MsoNormal"> 1. A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia:  </p><p class="MsoNormal">          1.1. Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático.   </p><p class="MsoNormal">          1.2.  Realizarase  a  través  de  Moodle,  en  formato  dixital  sen  necesidade  de  imprimilos  </p><p class="MsoNormal">          1.3. De se realizar en papel:  </p><p class="MsoNormal">                    Non se empregarán plásticos.  </p><p class="MsoNormal">                    Realizaranse impresións a dobre cara.  </p><p class="MsoNormal">                    Empregarase papel reciclado.  </p><p class="MsoNormal">                    Evitarase a impresión de borradores.  </p><p class="MsoNormal">2. Débese  facer  un  uso  sostible  dos  recursos  e  a  prevención  de  impactos  negativos  sobre o medio natural.  </p><p class="MsoNormal">3. Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da  sostenibilidade nos comportamentos persoais e profesionais.  </p><p class="MsoNormal">4.  Segundo  se  recolle  nas  distintas  normativas  de  aplicación  para  a  docencia  universitaria  deberase  incorporar  a  perspectiva  de  xénero  nesta  materia  (usarase  linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores de ambos os sexos, propiciarase  a intervención en clase de alumnos e alumnas…).  </p><p class="MsoNormal">5. Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, e influirase na  contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade.  </p><p class="MsoNormal">6. Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse  accións e medidas para corrixilas.  </p><p class="MsoNormal">7.  Facilitarase  a  plena  integración  do  alumnado  que  por  razón  físicas,  sensoriais,  psíquicas ou socioculturais, experimenten dificultades a un acceso axeitado, igualitario  e proveitoso á vida universitaria. </p>
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes