Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Comunicación
Guía Provisional
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
 Asignaturas
  Animación 2
   Contidos
Temas Subtemas
Introducción Introdución. Contexto e aplicacións.
Estrutura do departamento de rigging, roupa e pelo nunha produción 3D. Fluxo de traballo para a creación de assets animados.
Introducción al rigging orgánico Sistema de Skin. Sistema de control. Bind Skin.
Rigging de vehículos Sistemas simétricos. Optimización do sistema de control. Automatismos.
Rigging corporal Sistema IK-FK. Sistema bending. Sistema IK-FK spine.
Rigging facial Conceptos básicos. Máscara de control. Sistema IKhandle simple. Configuración Blend Shapes.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes