Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Guía Provisional |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Asignaturas |
Animación 2D |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Animación 2D | Código | 616G02029 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Adquirir a destreza técnica para utilizar ferramentas de creación multimedia para a realización de animación 2D vectorial tanto de forma individual como en equipos de traballo. | B2 B6 B7 B8 B9 B12 B13 |
C3 C7 C9 |
|
Entender as capacidades das tecnoloxías e metodoloxías aprendidas, as súas alternativas, as suas fortalezas e a súas problemáticas. | B1 B3 B5 B10 B11 |
C8 |
|
Aprender as terminoloxías axeitadas tanto na linguaxe técnica como nas línguas oficial. | A10 |
B4 |
C1 C4 C6 |
Planificar e deseñar as animacións 2D, que se levarán a cabo, tanto para animación como para videoxogos. | A8 A15 A38 |
|