Teaching GuideTerm Faculty of Communication Studies |
![]() |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
![]() |
![]() |
![]() |
Identifying Data | 2024/25 | |||||||||||||
Subject | Serious Games | Code | 616G02044 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Fourth | Optional | 4.5 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Mixed objective/subjective test | B1 B11 B13 B14 C1 | Entrega e defensa dun traballo final que computa un máximo de 6 puntos sobre a nota final (5 puntos o traballo e 1 punto a presentación). É necesario obter unha nota mínima de 5 nesta proba para superar a materia. | 60 |
Laboratory practice | A20 A40 B2 B3 B4 B5 B7 B8 | Entrega e defensa de traballos prácticos e informes. Computa ata un máximo de 2 puntos na nota final. A súa realización non é obrigatoria para superar a materia. | 20 |
Workshop | A22 B6 B10 B12 C3 C4 C6 C7 C8 C9 | Avaliación continua do traballo na aula. Computa ata un máximo de 2 puntos na nota final. A súa realización non é obrigatoria para superar a materia. | 20 |
Assessment comments | |||
En caso de non acadar o mínimo na proba mixta, a nota final será a obtida nesta proba. Realizarase unha avaliación continua do traballo do alumnado e terase en conta a participación activa e con aproveitamento. A avaliación será a mesma para todas as convocatorias. Todos os aspectos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación ao |
|