Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Guía Provisional |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Asignaturas |
Empresa e Emprendemento |
Metodoloxías |
Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Empresa e Emprendemento | Código | 616G02046 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Estudo de casos | O profesor plantexará a análise dunha empresa seguindo os apartados correspondentes dun plan de empresa. Seguindo o método do caso (Villarreal, 2010), os estudiantes e o profesor involucranse no proceso de análise e discusión profundos acerca das circunstancias a que se enfrenta cada unha das empresas analizada. |
Proba mixta | Os estudantes contestarán a preguntas abertas cortas que relacionan os conceptos teóricos con aplicaciones prácticas dos casos de estudo e preguntas obxetivas cunha única resposta correcta. |
Presentación oral | Presentación oral do plan de empresa realizado en equipo. |
Sesión maxistral | Exposición nas clases presenciais dos contidos teóricos e prácticos da asignatura orientando ó alumno tanto na metodoloxía de traballo máis apropiada para a preparación do contenido da exposición como o material bibliográfico aconsellado. O tempo adicado a cada un dos capítulos en que está dividida a materia será proporcional á súa extensión e o grado de dificultade para a súa preparación. Para a preparación dos contenidos de menor dificultade de comprensión orientarase ó alumno sobre as fontes concretas máis apropiadas e sobre os aspectos máis relevantes para alcanzar os resultados da aprendizaxe establecidos para a asignatura. |
|