Teaching GuideTerm Faculty of Economics and Business |
Guía Provisional |
Grao en Ciencias Empresariais |
Subjects |
Employment and Social Security Law |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2024/25 | |||||||||||||
Subject | Employment and Social Security Law | Code | 650G01026 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Third | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Xestionar e administrar una empresa ou organización de pequeño tamaño, entendendo a súa ubicación competitiva e institucional e identificando as súas fortalezas e debilidades | A14 A16 A17 |
B5 |
C5 |
To know the fundamental concepts of labor and social security law. | B1 |
C6 |
|
To know and to apply the basic legislation related to work activity and to the social security relationship. | B6 B14 |
||
To fluently communicate in their environment, and to work as a team. | B4 |
C1 C2 |
|
Valorar a partir dos rexistros relevantes de información a situación e previsible evolución dunha empresa. Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. | A5 |
B8 |
C3 C6 C8 |
Comprender os principios da psicoloxía, identificar as implicacións para a organización empresarial. | A8 A16 A17 |
||
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | B9 |
C3 C7 |
|
To understand the importance of entrepreneurial culture, and to know the means available to entrepreneurs. | C5 |
||
Integrarse en calquera área funcional dunha empresa ou organización mediana ou grande e desempeñar con soltura calquera traballo de xestión nela encomendada. Redactar proxectos de xestión ou de áreas funcionais da empresa. | B6 B12 |
||
Comprender os principio éticos, identificar as implicacións para as organizacións empresariais, deseño de escenarios. | A9 |
B3 |
|
Planificar e xestionar os recursos humanos das organizacións. | A22 |
B11 |
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. | C4 |
|