Teaching GuideTerm
Faculty of Educational Studies
Guía Provisional
  Home | galego | castellano | english | A A |  
5 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Formación e Orientación Laboral
 Subjects
  Psychological Development and School Learning
   Assessment
Methodologies Competencies / Results Description Qualification
Supervised projects A1 A2 A3 A4 A9 A10 A14 A27 A29 A30 A32 A33 A34 C1 C4 C7 Requirirán dunha exposición e defensa oral por parte do grupo encargado de cada tema. A valoración desta exposición rexerase pola diractrices que elabora o máster para a realización do TFM. 30
Case study A1 A2 A3 A4 A9 A10 A27 A29 A30 A31 C1 C4 C7 A realización correcta de cada caso proposto achegará unha puntuación á cualificación final. Cada caso correctamente resolvido puntuará a porcentaxe correspondente do peso total. En caso contrario, non puntuará. 20
Objective test A1 A2 A4 A10 A27 A30 C1 C7 Exame sobre os contidos teóricos expostos nas sesións maxistrais e sobre o dossier e outros materiais achegados polo profesor. Constará dun mínimo de 40 e un máximo de 160 preguntas, con 4 alternativas das cales só 1 (unha) será correcta. Para a súa corrección aplícase a fórmula de corrección do azar, é dicir, téñense en conta os erros e as omisións que se produzan. Débese obter, como mínimo, unha puntuación de catro sobre dez. 40
Workbook A1 A2 A4 A10 A27 A29 A30 C4 C7 Valorarase o nivel de profundización e a capacidade de reflexión do alumnado sobre cada lectura proposta. 10
 
Assessment comments

Tanto
a realización da proba obxectiva como os traballos tutelados e a súa
correspondente presentación e defensa considéranse obrigatorias para superar a
materia. As cualificacións obtidas nestes apartados sumaranse ás obtidas nos
restantes (estudos de casos e lecturas). A materia considérase aprobada a
partir de cinco (5). Calquera puntuación inferior significa unha cualificación
de Suspenso. O non enchemento dun ou ambos os apartados obrigatorios significa
a cualificación de Non Presentado.

 A cualificación final (tanto na primeira
oportunidade, como na segunda oportunidade, así como na oportunidade de
convocatoria anticipada) basearase na avaliación destes catro apartados: o
exame ou proba obxectiva, os traballos tutelados, o caso Os estudos e as
lecturas. O peso da proba obxectiva representa o 40% da cualificación final: o
peso do traballo tutelado representa o 30% da cualificación final; o peso dos
casos prácticos representa o 20% da cualificación final e o peso das lecturas
representa o 10% da cualificación final.

En
principio, a porcentaxe que dispensa a axuda irá en función do tipo de
matrícula dos estudantes, seguindo as condicións de matrícula que estableza a
UDC.

 Como se explicou anteriormente, estes catro
apartados deberán ser cumprimentados tanto na primeira oportunidade, como na
segunda oportunidade, así como con aviso previo.

 

NORMAS
ESPECÍFICAS DE AVALIACIÓN PARA: Alumnos con recoñecemento de dispensa
académica 

Segundo
o establecido na “NORMA REGULADORA DO RÉXIME DE DEDICACIÓN Ao ESTUDO E DE
PERMANENCIA E PROGRESIÓN DOS ESTUDANTES UNIVERSITARIOS DE GRAO E MÁSTER DA
UNIVERSIDADE DE a CORUÑA (aprobada polo Consello Social de 04/05/2017): 

Deberá
poñelo en coñecemento do profesor na primeira semana de clases, ou, se isto non
fose posible, nun prazo non maior a 7 días despois de outorgado o
recoñecemento. 

Terán
que realizar, de forma individual, todas as actividades/traballos propostos ao
longo do curso e entregalos nas datas establecidas polo profesor. Se a entrega
non se completa na data indicada, unha cualificación considerarase Non
Presentada, xa que segundo o establecido nas “NORMAS DE AVALIACIÓN, REVISIÓN E
RECLAMACIÓN DAS CUALIFICACIÓNS DE ESTUDOS UNIVERSITARIOS DE GRAO E MÁSTER”,
Artigo 21.2: Considerarase Considérase "Non presentado" (NP) a aquel
estudante que, estando matriculado nunha materia, non participou nas diferentes
actividades de avaliación establecidas para o curso académico. A falta de
regulación específica para cada título, considerarase que debe ser cualificado
como "Non presentado": a) cando non completase o proceso de
avaliación continua, nas condicións recollidas na guía docente, ou b) cando non
se presentou á proba do oficial de avaliación do período .

A
nota será a media ponderada das notas das actividades e traballos realizados
durante o curso e a nota da proba realizada na data do calendario oficial de
exames, cun aprobado (5 sobre 10) en cada parte para poder aprobar a materia.
Se non aprobas algunha das partes, na segunda oportunidade deberás repetir
todas as partes non aprobadas (actividades/traballo e/ou proba) na primeira
oportunidade.   Cando se suspenda unha
actividade, a nota segundo o recolleito será a de suspensión, que pode ser a
nota da actividade suspendida ou a media ponderada das actividades suspendidas.

Para
a avaliación continua das persoas asistentes solicítase  o 80% de asistencia ás aulas , pero  cando non se cumpra o 80% e non conten con
dispénsaa académica , NON SE PRESENTARÁ a cualificación e deberán presentarse
na próxima oportunidade. .

 E tamén 
a realización fraudulenta de probas ou actividades de avaliación , unha
vez acreditada, supoñerá directamente a cualificación de suspensión na
convocatoria en que se cometa: o estudante será cualificado con
"Suspensión" (nota numérica 0) na correspondente convocatoria da ano
académico, xa sexa que a infracción se cometa na primeira oportunidade ou na segunda.
Para iso procederá a modificar a súa cualificación na acta da primeira
oportunidade, se fose necesario.

 Todos os aspectos relacionados con
"exención académica", "dedicación ao estudo",
"permanencia" e "fraude académica" rexeranse de acordo coa
normativa académica vixente da UDC.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes