Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
9 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Música |
Subjects |
Deseño e Desenvolvemento Curricular na Educación Musical: a Metodoloxía e Avaliación |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2024/25 | |||||||||||||
Subject | Deseño e Desenvolvemento Curricular na Educación Musical: a Metodoloxía e Avaliación | Code | 652610A22 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | Yearly |
First | Obligatory | 8 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Collaborative learning | A20 A22 C7 C8 | Feed dos obradoiros realizados na aula (Prf. Vicente Castro): - O Feed individual será complementado a través da aula virtual (moodle). - A falta de asistencia aos obradoiros será paliada a través de lecturas específicas proporcionadas, a efectos de poder cubrir o Feed. Deseño e posta en práctica na aula dunha actividade (Prf. Vicente Castro): - Requírese da participación activa de todos os integrantes durante a experiencia na aula. Valorarase independentemente a implicación de cada un dos membros do grupo. - A falta de asistencia á experiencia será paliada a través dunha exposición. |
30 |
Supervised projects | A25 A26 A27 A28 A30 C1 C2 C3 C4 C6 | Desenvolvemento dunha Unidade Didáctica (metodoloxía e avaliación) (Prfa. Rocío Chao): - A entrega da actividade realizarase a través da aula virtual (moodle). - Efectuarase unha única entrega (traballo individual). |
40 |
Oral presentation | A28 C1 C2 C3 C4 | Orfeización, clase invertida e percusión corporal (Prf. Aurelio Chao): - Requírese da participación activa de todos os integrantes durante a experiencia na aula. |
30 |
Assessment comments | |||
Para superar a asignatura é necesario aprobar cada un dos apartados anteriores. No caso contrario non se fai media. A asistencia ás clases presenciais é obrigatoria. O alumnado, individualmente ou en pequeno grupo (como máximo 2/3 alumnos/as) entregará, unha vez rematadas as clases presenciais, o traballo realizado. Se o estudante non chega a unha asistencia do 80% das clases presenciais; deberá ser avaliado, ademáis de polo mesmo que todo o alumnado, por unha proba individual. Neste caso, terá un peso do 60% e o traballo terá unha ponderación do 40%, esixíndose en cada unha delas unha nota igual ou superior a 5 sobre 10. Como Farase Débese Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...) NORMAS ESPECÍFICAS DE AVALIACIÓN PARA: Todos os aspectos relacionados con “dispensa académica”, |
|