Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
8 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Artes Plásticas e Visuais |
Subjects |
Pedagogy, sociology and psychology of the plastic and visual arts |
Assessment |
Identifying Data | 2024/25 | |||||||||||||
Subject | Pedagogy, sociology and psychology of the plastic and visual arts | Code | 652611B11 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | Yearly |
First | Obligatory | 5 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Workshop | A3 | Seguimento do traballo diario e entregas proxectos | 100 |
Assessment comments | |||
Entendendo o proceso creativo como unha secuencia ligada o tempo, non se pode entender a avaliación como un proceso simplemente cuantitativo, senon como un punto de chegada a un determinado estadio que implica unha relación entre o alumnado e o profesorado diferente da tradicional. A capacidade de reflexión e autocrítica debe indicarnos máis que unha simple avaliación clásica. Alumnado con recoñecemento de dispensa Segundo o establecido na "NORMA QUE REGULA O 1. 2. 3. Implicacións da fraude académica na A realización fraudulenta das probas ou actividades de Recoméndase os envíos dos traballos telematicamente e de non ser posíbe, O alumnado con dispensa académica cumplirá coas mesmas obrigas no que fai referencia á avaliació co resto do alumnado. |
|