Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
Guía Provisional
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Primaria
 Asignaturas
  Orientación, titoría e calidade
   Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Simulación A6 A12 A18 A20 A21 A22 B2 B14 B21 B22 B24 C5 Valórase a capacidade dos alumnos/as para desenrolar unha sesión de titoría o máis realista posible.
Para a súa análise empregarase a técnica de "debriefing". Reflexión guiada que realizase posteriormente a un escenario de simulación e ten como obxectivo analizar, dar sentido e aprender da experiencia vivida, sendo o paso esencial no proceso de aprendizaxe baseado na simulación.
20
Proba mixta B21 B22 B23 Esta proba vai constar de: parte tipo test y parte de resposta breve.
Tipo test: de opción múltiple, con catro posibilidades e na que so unha é verdadera. Non computan negativamente os fallos. Deberá obterse 1 punto como mínimo, para pasar á parte de resposta breve. Nesta segunda parte, tamén débese obter un 1 como mínimo para sumarlle a puntuación obtida no test. Valorarase a claridade conceptual, a redacción do discurso, as faltas de ortografía que supoñen un 0,1 menos na avaliación, por cada falta; e o xeito de relacionar teoría e práctica.
40
Aprendizaxe servizo A20 A21 A22 A23 B2 B14 B15 B23 B24 Valoraránse as competencias adquiridas na práctica realizada na ApS e será a puntuación que o alumnado participante teña na avaliación continua da asignatura. Esto supón que puntuará sobre 6 ao igual que o asignado á avaliación continua da asignatura.
Como é voluntario e se conmuta con unha parte da avaliación, non se recolle aquí o peso, porque senón superaríamos a porcentaxe máxima na asignatura.
10
Mapa conceptual B14 B15 B17 B21 C3 Onde ademáis de elexir ben os conceitos fundamentais da asignatura se terá moi en conta a relación que existe entre eles. 10
Investigación (Proxecto de investigación) A20 A21 A22 A23 B14 B15 B17 B22 B23 B24 Valoraránse as competencias á hora de definición os obxectivos da investigación, a planificación, o traballo de campo e a capacidad de síntesis á hora de elaborar as conclusóns. 20
 
Observacións avaliación

Para que poidan ser avaliados/as según a planificación anterior, o alumno/a debe asistir, alomenos, ao 80% das
sesións e con aproveitamento das mesmas.

ASISTENTES: A proba mixta que se describíu no apartado anterior, cunha parte tipo test e outra de resposta múltiple, onde so unha é verdadeira. Para aprobar o examen hai que ter o 50% da puntuación en cada parte. Do mesmo xeito, deberá obterse alomnenos o 50% da cualificación asignada a avaliación continua, é dicir, un 3.

NON ASISTENTES: A proba final será mixta: Unha parte tipo test e outra de preguntas de resposta breve. Será preciso obter alomenos o 50% en cada parte para aprobar. outra diferenza é que o número de preguntas será maior.

DISPENSA ACADÉMICA: Poderá realizar de xeito individual as actividades que se propoñan na aula e participar nos foros da asignatura como un alumno/a asistente. Sempre terá que cumprir os mesmos prazos que o alumno/a asistente. Estas entregas valoraránse
de cara á nota final, unha vez que se obtivese unha puntuación de 5 puntos, ou superior,
no exame. Estas actividades non terán un carácter obrigatorio. 

A autoavaliación, heteroevaluación e coevaluación serán as ferramentas que permitirán emitir o xuizo final da cualificación na asignatura.

OBSERVACIÓN: Como esta guía non permite poñer dúas líñas de traballo que conmutan entre elas como é o caso da ApS e os trabayos da asignatura, véxome obrigada a asignarlle un peso específico e de ahí que lle poña 10 que son do mapa conceptual. En realidade a ApS valerá o mesmo que as tres actividades plantexadas na asignatura, é dicir, 6 puntos.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes