Teaching GuideTerm
Faculty of Educational Studies
Guía Provisional
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Primaria
 Subjects
  Counselling, Tutorials and Quality
   Assessment
Methodologies Competencies / Results Description Qualification
Simulation A6 A12 A18 A20 A21 A22 B2 B14 B21 B22 B24 C5 Valórase a capacidade dos alumnos/as para desenrolar unha sesión de titoría o máis realista posible.
Para a súa análise empregarase a técnica de "debriefing". Reflexión guiada que realizase posteriormente a un escenario de simulación e ten como obxectivo analizar, dar sentido e aprender da experiencia vivida, sendo o paso esencial no proceso de aprendizaxe baseado na simulación.
20
Mixed objective/subjective test B21 B22 B23 Esta proba vai constar de: parte tipo test y parte de resposta breve.
Tipo test: de opción múltiple, con catro posibilidades e na que so unha é verdadera. Non computan negativamente os fallos. Deberá obterse 1 punto como mínimo, para pasar á parte de resposta breve. Nesta segunda parte, tamén débese obter un 1 como mínimo para sumarlle a puntuación obtida no test. Valorarase a claridade conceptual, a redacción do discurso, as faltas de ortografía que supoñen un 0,1 menos na avaliación, por cada falta; e o xeito de relacionar teoría e práctica.
40
Aprendizaxe servizo A20 A21 A22 A23 B2 B14 B15 B23 B24 Valoraránse as competencias adquiridas na práctica realizada na ApS e será a puntuación que o alumnado participante teña na avaliación continua da asignatura. Esto supón que puntuará sobre 6 ao igual que o asignado á avaliación continua da asignatura.
Como é voluntario e se conmuta con unha parte da avaliación, non se recolle aquí o peso, porque senón superaríamos a porcentaxe máxima na asignatura.
10
Mind mapping B14 B15 B17 B21 C3 Onde ademáis de elexir ben os conceitos fundamentais da asignatura se terá moi en conta a relación que existe entre eles. 10
Research (Research project) A20 A21 A22 A23 B14 B15 B17 B22 B23 B24 Valoraránse as competencias á hora de definición os obxectivos da investigación, a planificación, o traballo de campo e a capacidad de síntesis á hora de elaborar as conclusóns. 20
 
Assessment comments

In order to be evaluated according to the previous planning, they must have an attendance of 80% to the interactive classes. To pass the subject must have a minimum of 3 points in the test and 2 points in the rest of activities. In the case of passing the practices and not passing the exam the final grade of the subject will be a maximum of 4 (corresponding to a 10 in the practices).

Students who do not meet the previous criterion (80% of attendance to the interactive ones), must make the examination that will be the 100% of the final qualification

.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes