Proba obxectiva |
A1 A6 B2 B3 B5 B13 B14 B16 B7 B6 C1 C3 C5 C6 C8 C9 C11 |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa. |
70 |
Criterios de avaliación para 1ªoportunidade: - Proba obxectiva: É unha proba escritacon consulta de 210 minutos de duración. Con esta proba avaliarase o 70% danota final. - Problemas resoltos: Ao longo do curso,aos alumnos asignaránselles tarefas para realizar e entregar nun prazodeterminado. Estas tarefas consistirán na resolución de problemas propostos econ elas avaliaráselles o 30% da nota final. Estas tarefas non sonobrigatorias, se non se avalían, poderase aprobar a materia se a nota obtida naproba escrita é igual ou superior ao 71,4%. Criterios de avaliación para 2ªoportunidade, convocatorias extraordinarias e dispensa académica: - Os criterios de avaliación para 2ªoportunidade e convocatorias extraordinarias serán os mesmos que para a 1ªoportunidade. - Para os alumnos dedispensa académica a avaliación consiste unicamente na proba escrita. Tódolos aspectos relacionados co fraude académico regiranse acorde ca normativa académica da UDC.
|