Teaching GuideTerm
Escola Politécnica de Enxeñaría de Ferrol
Guía Provisional
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
 Subjects
  Character Modeling I. Materials
   Assessment
Methodologies Competencies / Results Description Qualification
Workshop A17 A37 B2 B8 B11 C2 C6 C8 Exercicios prácticos 25
Student portfolio A37 B2 B5 B8 B11 C2 C5 C8 Traballo final 25
Mixed objective/subjective test B1 B4 C4 Exame teórico 25
Practical test: B1 B7 B8 C4 C6 Exame práctico 25
 
Assessment comments

A avaliación da materia consistirá nun exame práctico, un exame teórico, un traballo final (portfolio, showreel…) e os exercicios prácticos realizados ao longo da materia. Cada proba supón un 25% da nota total.

Para poder superar a materia o alumnado deberá asistir a todas as presentacións da convocatoria na que se presente. De non cumprilo, terá a cualificación de Non presentado.

As datas de entrega e a presentación dos traballos prácticos indicaranse previamente na aula e publicaranse en Moodle ao longo do cuadrimestre.

O alumnado que se atope en situación de dispensa académica deberá realizar os exames práctico e teórico e entregar o traballo final nas datas establecidas. Recoméndase que os exercicios semanais se vaian entregando nas datas solicitadas; podendo tamén entregalos todos xuntos o mesmo día da entrega do traballo final.

Todos os aspectos normativos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académica” rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC.

As condicións son iguais para todas as convocatorias e oportunidades para a súa avaliación.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes