Guía DocenteCurso Escola Universitaria de Deseño Industrial |
Máster Universitario en Enxeñaría en Deseño Industrial |
Asignaturas |
Técnicas e Métodos |
Metodoloxías |
|
|
Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Técnicas e Métodos | Código | 771528011 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 9 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Sesión maxistral | Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introducción de preguntas dirixidas ós estudantes, coa finalidad de transmitir coñecementos e facilita-la aprendizaxe. |
Traballos tutelados | Metodoloxía deseñada para promove-la aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente á aprendizaxe de cómo face-las cousas. Constitúe unha opción basada na asunción polos estudantes da responsabilidade da súa propia aprendizaxe. Este sistema de ensinanza basease en dous elementos básicos: a aprendizaxe independiente dos estudantes e o seguemento desa aprendizaxe polo profesor-tutor. |
Prácticas a través de TIC | Metodoloxía que permite que os estudantes aprendan efectivamente a través da realización de actividades de carácter práctico, tales como demostracións, exercicios, experimentos e investigacións mediante ouso de aplicacións informáticas CAD-CAE-CAM. |
Saídas de campo | Actividades vinculadas a un contexto externo ó contorno académico universitario (empresas, institucións, organismos, monumentos, etc.) relacionadas co ámbito de estudo da materia. Estas actividades céntranse no desenvolvemento de capacidades relacionadas coa observación directa e sistemática, a recollida de información, o desenvolvemento de productos (bocetos, deseños, ...), etc. |
Investigación (Proxecto de investigación) | Método de ensinanza-aprendizaxe no que os estudantes llevan a cabo un proxecto nun tempo determinado para resolver un problema ou abordar unha tarefa mediante a planificación, deseño e realización dunha serie de actividades e todo eso a partir do desenvolvemento e aplicación de aprendizaxes adquiridas y do uso efectivo de recursos. |
Seminario | Técnica de traballo en grupo que ten como finalidade o estudo intensivo dun tema. Caracterízase pola discusión, a participación, a elaboración de documentos e a extracción de conclusións por parte de tódolos componentes do seminario. |
|