Guia docenteCurso Escuela Universitaria de Diseño Industrial |
![]() |
Grao en Enxeñaría de Deseño Industrial e Desenvolvemento do Produto |
![]() |
![]() |
![]() |
Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Expresión Gráfica Aplicada | Código | 771G01016 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grado | 1º cuatrimestre |
Segundo | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodologías | Descripción |
Sesión magistral | Esta docencia será presencial en el aula asignada con las medidas de seguridad establecidas por el Centro. |
Prácticas de laboratorio | Docencia presencial en grupos, atendiendo a las medidas de seguridad establecidas por el Centro. Asistencia obligatoria a la docencia presencial. Se utilizarán métodos manuales (croquización) y digitales para la realización de las prácticas (CAD). |
Actividades iniciales | Actividades que se llevan a cabo antes de iniciar cualquier proceso de enseñanza-aprendizaje a fin de conocer las competencias, intereses y/o motivaciones que posee el alumnado para el logro de los objetivos que se quieren alcanzar, vinculados a un programa formativo. Con ella se pretende obtener información relevante que permita articular la docencia para favorecer aprendizajes eficaces y significativos, que partan de los saberes previos del alumnado. |
Prueba objetiva | Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa. A Proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Tamén se pode construír con un só tipo dalgunha destas preguntas. |
|