Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
![]() |
![]() |
| ![]() ![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||
Datos Identificativos | 2024/25 | ||||||||||||||||||||||
Asignatura (*) | Desenvolvemento de Personaxes | Código | 616G02041 | ||||||||||||||||||||
Titulación |
|
||||||||||||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||||||||||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | |||||||||||||||||||
Idioma |
|
||||||||||||||||||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||||||||||||||||||
Prerrequisitos | |||||||||||||||||||||||
Departamento | Enxeñaría Civil |
||||||||||||||||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||||||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||||||||||||
Web | |||||||||||||||||||||||
Descrición xeral | O obxectivo deste curso é que o alumno aprenda a crear personaxes e dotalos do aspecto requirido dentro dun motor de videoxogos. O alumno aprenderá a introducir os devanditos modelos no motor, configuralos adecuadamente, combinalos e optimizalos para conseguir o mellor rendemento. Tamén aprenderá a manexar personaxes dentro dun motor de videoxogos e proporcionarlles o comportamento requirido a partir das accións do xogador ou de maneira autónoma. | ||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |
|