Guía DocenteCurso Escola Universitaria de Enfermaría (C) |
Grao en Enfermaría |
Asignaturas |
Enfermaría clínica III |
| |||||||||||||||||||||||
Datos Identificativos | 2024/25 | ||||||||||||||||||||||
Asignatura (*) | Enfermaría clínica III | Código | 661G01017 | ||||||||||||||||||||
Titulación |
|
||||||||||||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||||||||||||||||
Grao | Anual |
Terceiro | Obrigatoria | 9 | |||||||||||||||||||
Idioma |
|
||||||||||||||||||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||||||||||||||||||
Prerrequisitos | |||||||||||||||||||||||
Departamento | Enfermaría |
||||||||||||||||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||||||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||||||||||||
Web | http://campusvirtual.udc.gal/ | ||||||||||||||||||||||
Descrición xeral | O propósito desta materia é capacitar ao estudante para identificar as principais alteracións de saúde nas persoas adultas, as súas consecuencias a nivel persoal, familiar e comunitario; planificar e avaliar os coidados de enfermaría, adaptándoos ao ámbito de actuación profesional, sendo o obxectivo dos coidados conseguir o maior grao de independencia das persoas. Os principais temas ou núcleos de coñecemento abarcan alteracións cardiolóxicas, neurolóxicas, hematolóxicas, inmunolóxicas, dos órganos dos sentidos (oftalmolóxicas e auditivas), da pel, e a atención a doentes en estado crítico, partindo dunha base anatómica e fisiolóxica. | ||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |
|