TipoA
|
Código |
|
|
Profesionalizador |
|
AP1 |
Coñecemento físico-químico do medio oceánico e costeiro |
|
AP2 |
Coñecemento da diversidade de organismos mariños e as súas estratexias adaptativas |
|
AP3 |
Coñecemento e comprensión das interaccións dos organismos mariños e os ecosistemas mariños e costeiros |
|
AP4 |
Coñecemento e procura do potencial interese económico e biotecnológico dos organismos mariños |
|
AP5 |
Coñecemento dos principios de explotación e sustentabilidade do medio mariño e planificación e supervisión da súa xestión |
|
AP6 |
Coñecemento, identificación e avaliación da calidade ambiental do medio mariño e da lexislación vixente. Dirección de consultorías ambientais |
|
AP7 |
Catalogación, avaliación, conservación, restauración e xestión de áreas mariñas e litorais protexidos. Elaboración, asesoramento legal e execución de plans de ordenación do litoral |
|
AP8 |
Coñecemento e manexo da metodoloxía de investigación, das técnicas de mostraxe e instrumentais e de análises de datos aplicados ao medio mariño |
|
AP9 |
Coñecementos de institucións, organismos e lexislación relacionados co medio mariño e os seus recursos empresariais e económicos |
|
AP10 |
Inspección e asesoramento técnico na avaliación, explotación e xestión de pesqueiras, extracción de recursos e instalacións de acuicultura |
|
AP11 |
Estudos de dinámica poboacional, mellora xenética e selección de stocks en pesqueiras, acuicultura e programas de repoboación |
|
AP12 |
Control de calidade e seguridade de alimentos e de produtos de transformación e biotecnológicos de orixe mariña |
|
AP13 |
Divulgación de coñecementos da bioloxía e o medio mariños: programas de formación e docencia; planificación e dirección de acuarios, museos, centros de interpretación ambiental, parques naturais e espazos naturais protexidos |
|
AP14 |
Elaboración, discusión, interpretación, asesoramento e peritaje de informes científico-técnicos, éticos, legais e socioeconómicos relacionados co ámbito mariño e pesqueiro |
|
AP15 |
Xestión de actividades de lecer e turismo no medio mariño e litoral |
TipoB
|
Código |
|
|
Profesionalizador |
|
BP1 |
Desenvolvemento das capacidades comprensivas, de análises e sínteses. |
|
BP2 |
Utilización de criterios e métodos científicos na formulación e resolución de problemas aplicando os coñecementos adquiridos. |
|
BP3 |
Desenvolvemento de capacidades para aplicar coñecementos a contornas novas, especialmente en contextos multidisciplinares |
|
BP4 |
Desenvolvemento da capacidade de razoamento crítico e autocrítico. |
|
BP5 |
Desenvolvemento das capacidades de traballo en equipo, enriquecidas pola pluridisciplinariedad. |
|
BP6 |
Procura, análise e integración de información a partir de diferentes fontes e capacidade para a súa interpretación e avaliación. |
|
BP7 |
Aprendizaxe de diversas técnicas e métodos analíticos tanto no medio natural como no laboratorio |
|
BP8 |
Desenvolvemento de habilidades no manexo e tratamento de ferramentas, matemáticas, estatísticas e informáticas |
|
BP9 |
Desenvolvemento da capacidade para actualizar o coñecemento de forma autónoma. |
|
BP10 |
Desenvolvemento das habilidades de comunicación e discusión de formulacións e resultados. |
|
BP11 |
Desenvolvemento da habilidade de elaboración, presentación e defensa de traballos e informes técnicos. |
|
BP12 |
Desenvolvemento da curiosidade científica, da iniciativa e a creatividade. |
|
BP13 |
Desenvolvemento das capacidades de reflexión sobre responsabilidades sociais e éticas. |
|
BP14 |
Desenvolvemento de habilidades para a divulgación de ideas en contextos tanto académicos como non especializados. |
|
BP15 |
Entendemento da proxección social da ciencia. |
|
BP16 |
Falar ben en público |
TipoC
|
Código |
|
|
Mixto |
|
CM1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
CM2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
CM3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
CM4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
CM5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
CM6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
CM7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
CM8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |