TipoA
|
Código |
|
|
Mixto |
|
AM1 |
CE1 - Definir conceptos, principios, teorías e feitos das diferentes áreas especializadas da Química |
|
AM2 |
CE2 - Propoñer alternativas para resolver os problemas químicos complexos das diversas especialidades químicas |
|
AM3 |
CE4 - Innovar en métodos de síntese e análise química relacionados coas diferentes áreas da Química. |
|
AM4 |
CE3 - Aplicar os materiais e as biomoléculas en ámbitos innovadores da industria e Enxeñaría Química |
|
AM5 |
CE5 - Avaliar axeitadamente os riscos e o impacto ambiental e socioeconómico asociado con produtos químicos especiais |
|
AM6 |
CE6 - Deseñar procesos que impliquen o tratamento ou eliminación de produtos químicos perigosos |
|
AM7 |
CE7 - Operar con instrumentación avanzada para análise química e a determinación estrutural |
|
AM8 |
CE8 - Analizar e utilizar os datos obtidos de forma independente en experimentos de laboratorio complexos relacionándoos coas técnicas químicas, físicas ou biolóxicas axeitadas, incluíndo o uso de fontes bibliográficas primarias |
|
AM9 |
CE9 - Valorar, promover e practicar a innovación e o emprendemento na industria e na investigación química. |
|
AM10 |
CE10 - Planificar e xestionar os recursos dispoñibles dunha empresa, laboratorio ou administración, tendo en conta os principios básicos de calidade, prevención de riscos e sustentabilidade dispoñibles |
TipoB
|
Código |
|
|
Mixto |
|
BM1 |
CB6 – Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
|
BM2 |
CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
|
BM3 |
CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e suizos |
|
BM4 |
CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüedades. |
|
BM5 |
CB10 - Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
|
BM6 |
CG1 – Innovar en espazos e áreas do campo de traballo, demostrando iniciativa e espírito empresarial |
|
BM7 |
CG2 - Identificar información da literatura utilizando as canles axeitadas e integrar esta información para crear e contextualizar un tema de investigación. |
|
BM8 |
CG3 – Avaliar a responsabilidade na xestión da información e do coñecemento no campo da Química Industrial e da investigación química |
|
BM9 |
CG4 - Demostrar capacidade de analizar, describir, organizar, planificar e xestionar proxectos |
|
BM10 |
CG5 - Usar a terminoloxía científica en inglés para discutir os resultados experimentais no contexto da profesión química |
|
BM11 |
CG6 - Aplicar correctamente as novas tecnoloxías de capturar e organizar a información para resolver problemas na actividade profesional |
|
BM12 |
CG8 - Avaliar a dimensión humana, económica, xurídica e ética na práctica profesional, así como as implicacións ambientais do seu traballo. |
TipoC
|
Código |
|
|
Mixto |
|
CM1 |
CT1 - Elaborar, escribir e defender publicamente informes de carácter científico e técnico |
|
CM2 |
CT2 - Traballar en equipo e adaptarse a equipos multidisciplinares. |
|
CM3 |
CT3 - Traballar con autonomía e eficiencia na práctica diaria da investigación ou da actividade profesional. |
|
CM4 |
CT4 - Apreciar o valor da calidade e mellora continua, actuando con rigor, responsabilidade e ética profesional. |
|
CM5 |
CT5 - Demostrar unha actitude de respecto polas opinións, valores, comportamentos e prácticas doutros |