Tipo A
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Específicas |
|
A1 |
Recoñecer distintos niveis de organización nos sistemas vivos. |
|
A2 |
Identificar organismos. |
|
A3 |
Recoñecer, obter, analizar e interpretar evidencias paleontológicas. |
|
A4 |
Obter, manexar, conservar e observar especímenes. |
|
A5 |
Analizar e caracterizar mostras de orixe humana. |
|
A6 |
Catalogar, avaliar e xestionar recursos naturais. |
|
A7 |
Reconstruír as relacións filogenéticas entre unidades operacionales e pór a proba hipóteses evolutivas. |
|
A8 |
Illar, analizar e identificar biomoléculas. |
|
A9 |
Identificar e utilizar bioindicadores. |
|
A10 |
Avaliar actividades metabólicas. |
|
A11 |
Identificar e analizar material de orixe biolóxica e as súas anomalías. |
|
A12 |
Manipular material xenético, realizar análises xenéticas e levar a cabo asesoramento xenético. |
|
A13 |
Realizar o illamento e cultivo de microorganismos e virus. |
|
A14 |
Desenvolver e aplicar produtos e procesos de microorganismos. |
|
A15 |
Deseñar e aplicar procesos biotecnológicos. |
|
A16 |
Realizar cultivos celulares e de tecidos. |
|
A17 |
Realizar bioensaios e diagnósticos biolóxicos. |
|
A18 |
Levar a cabo estudos de produción e mellora animal e vexetal. |
|
A19 |
Analizar e interpretar o comportamento dous seres vivos. |
|
A20 |
Muestrear, caracterizar e manexar poboacións e comunidades. |
|
A21 |
Deseñar modelos de procesos biolóxicos. |
|
A22 |
Describir, analizar, avaliar e planificar o medio físico. |
|
A23 |
Avaliar o impacto ambiental. Diagnosticar e solucionar problemas ambientais. |
|
A24 |
Xestionar, conservar e restaurar poboacións e ecosistemas. |
|
A25 |
Desenvolver e aplicar técnicas de biocontrol. |
|
A26 |
Deseñar experimentos, obter información e interpretar os resultados. |
|
A27 |
Dirixir, redactar e executar proxectos en Bioloxía. |
|
A28 |
Desenvolver e implantar sistemas de xestión relacionados coa Bioloxía. |
|
A29 |
Impartir coñecementos de Bioloxía. |
|
A30 |
Manexar adecuadamente instrumentación científica. |
|
A31 |
Desenvolverse con seguridade nun laboratorio. |
|
A32 |
Desenvolverse con seguridade no traballo de campo. |
Tipo B
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Básicas / Xerais |
|
B1 |
Aprender a aprender. |
|
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
|
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
|
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
|
B5 |
Traballar en colaboración. |
|
B6 |
Organizar e planificar o traballo. |
|
B7 |
Comunicarse de maneira efectiva nunha contorna de traballo. |
|
B8 |
Sintetizar a información. |
|
B9 |
Formarse unha opinión propia. |
|
B10 |
Exercer a crítica científica. |
|
B11 |
Debater en público. |
|
B12 |
Adaptarse a novas situacións. |
|
B13 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
Tipo C
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Transversais / Nucleares |
|
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. . |
|
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |