Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Química
 Asignaturas
  Química Analítica 2
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Seminario A7 A15 A20 A21 A22 A24 A25 B2 B4 C1 O traballo do alumno irase evaluando o longo dos seminarios. Terase en conta se é o caso, a resolución de cuestións ou problemas plantexados polo profesor.
15
Prácticas de laboratorio A7 A15 A17 A18 A19 A20 A22 A23 A24 B2 B3 B4 C6 C8 Evaluarase de modo continuado o traballo desenvolto polo alumno no laboratorio. Asimesmo entregarase unha memoria final e poderase incluirse cuestiones referentes as mesmas na proba mixta de evaluación.
20
Proba mixta A7 A15 A20 A24 B2 B3 B4 C1 Realizase o fin do cuatrimestre, para poder evaluar o grado de aprendizaxe e de adquisición de competencias por parte do alumno. Constará tanto de preguntas teóricas como cuestións aplicadas e resolución de problemas.
65
 
Observacións avaliación

Para superar a asignatura plantéxanse dous requisitos básicos:


 -Asistencia regular a todas as actividades evaluables e alcanzar unha calificación final mínima de 5 puntos e a lo menos un mínimo de 4 puntos en cada unha das actividades evaluables.


El alumno terá a calificación de Non Presentado cando realizara a lo menos un 25% das actividades académicas programadas, e non se presente ó examen final.


Para que se teñan en conta as calificaciones nas distintas actividades suxeietas a evaluación é preciso obter a calificación mínima indicada anteriormente para cada unha delas. Por tanto, de no alcanzarse dita puntuación mínima nalgunha delas, e no caso de que a media sexa superior ou igual a 5 (sobre 10) a asignatura figurará como suspensa (4.5). 


 As calificación das prácticas de laboratorio e dos seminarios conservaranse  para a segunda oportunidade de xullo. Mentras que a calificación da proba mixta de xullo sustituirá á obtida na proba de xunio. Os alumnos evaluados na segunda oportunidade sólo poderán optar a matrícula de honra se o número máximo de éstas para o correspondente curso non se esgotou na sua totalidade na primeira oportunidade.


 Por lo que se refiere aos sucesivos cursos académicos, o proceso de enseñanza-aprendizaxe, incluida a evaluación,  refierese a un curso académico e polo tanto, volvería a escomenzar con un novo curso, incluidas todas as actividades  e procedimentos de evaluación que sean programadas para dito curso.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes