Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Química
 Asignaturas
  Química Inorgánica 2
   Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Actividades iniciais Actividade que se levará a cabo ao comezo do curso e onde se presentará a meteria comentando, entre outros aspectos, a metodoloxía de traballo e os criterios que se utilizarán na avaliación do alumno.
Sesión maxistral Actividade presencial na que se presentan os aspectos máis destacados do programa. Con todo, a pesar de ser clases expositivas, requirirase nelas a participación do alumnado. É desexable que o alumno, con anterioridade ao desenvolvemento de cada clase, teña lido na bibliografía aconsellada as partes relacionadas co tema a tratar.
Obradoiro Clases nas que se realizarán diversas actividades nas que o alumno debe participar activamente.
- Nesta actividade resolveranse boletíns de preguntas e problemas, que previamente se entregaron aos alumnos e que, unha vez na clase, os alumnos debaterán cos seus compañeiros as respostas ás distintas preguntas, establecendo un debate.
- Nos talleres tamén se levarán a cabo probas intermedias que combinan preguntas de tipo resposta múltiple, ordenación, resposta curta, para completar, etc., o que axudará ao alumno e ao profesor a comprobar que se comprenderon os temas tratados nas clases anteriores. .
- Antes de asistir ao obradoiro e para participar e ser avaliado nel, o alumno deberá entregar o boletín a través da plataforma en liña dispoñible para a materia.
Prácticas de laboratorio As prácticas de laboratorio centraranse na síntese e illamento de substancias inorgánicas.
- Antes de iniciar as prácticas, o alumno deberá realizar un estudo inicial que inclúa aspectos preparatorios e teóricos asociados aos experimentos a realizar, aplicando os seus coñecementos e apoiándose en todo momento na revisión bibliográfica dos textos propostos. Os resultados e conclusións deste traballo autónomo deberán presentarse nunha entrevista persoal co profesor responsable antes de iniciar as prácticas reais no laboratorio, para determinar se o grao de coñecemento adquirido é suficiente para que poidan realizalos con seguridade e aproveitamento o traballo experimental.
- Durante o desenvolvemento dos experimentos, o alumno debe demostrar unha actitude responsable respecto ás normas de seguridade, así como as características rigorosas e eficientes do método científico.
- O alumno deberá redactar un caderno de laboratorio que constará de tres partes: resumo da preparación teórica previa (realizada durante o estudo inicial), descrición detallada da execución e desenvolvemento do experimento (diario de laboratorio) e un comentario final sobre os resultados obtidos e as conclusións que se poden extraer deles.
Proba de resposta múltiple Ao finalizar os contidos de cada tema nas Sesións Maxistrais, empregando plataformas como Moodle, ferramentas de paquetes de Office 365 e / ou aplicacións dispoñibles en Internet, realizarase unha proba para avaliar a aprendizaxe dos devanditos contidos. Para iso, faranse preguntas en forma de pregunta directa ou de afirmación incompleta, e varias opcións ou alternativas de resposta que proporcionen posibles solucións, das que só unha delas é válida, vendo así o grao de asimilación do alumno dos temas impartidos.
Análise de fontes documentais Metodoloxía que mediante o uso de documentos audiovisuais e / ou bibliográficos (fragmentos de reportaxes documentais ou películas, noticias actuais, fotografías, artigos, etc.) postos a disposición do estudante a través das plataformas en liña dispoñibles para a materia, axudará ao alumno a traballar contidos relevantes para a materia, con actividades deseñadas especificamente nas devanditas plataformas para a súa análise.
Proba mixta Proba escrita que pode consistir nunha serie de preguntas curtas, preguntas para desenvolver, problemas numéricos e preguntas de opción múltiple relacionadas co programa da materia.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes