Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Bioloxía
 Asignaturas
  Ecoloxía humana
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Discusión dirixida A5 A6 A19 A23 A24 A27 A28 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C8 Comportamento humán e problemas ambientais 45
Debate virtual A5 A6 A19 A23 A24 A27 A28 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 Comportamento humán e problemas ambientais 45
Simulación A19 B3 B10 B11 Xogos de colaboración 10
 
Observacións avaliación

Cada alumno, individualmente ou en grupo, pode escribir tres ensaios sobre os temas que lle asigne o profesor e presentalos de xeito oral. A versión escrita será sometida a debate por escrito en Moodle e a versión oral será sometida a debate oral. Nos ensaios os estudantes deben defender ideas compatibles coas evidencias científicas tal como se presentan nas clases maxistrais e os resúmenes delas que o profesor subirá a Moodle. Ou ben poden argumentar por que non están de acordo coas clases maxistrais e os seus resúmenes. Cada ensaio vale ata 30 puntos.

Considéranse Non Presentados os alumnos que non presentan ningún ensaio.

O alumno obtén 2.5 puntos por participar en cada sesión de grupos reducidos (simulación) no horario que ten asignado pola Facultade. 

Na segunda oportunidade e na oportunidade adiantada cada alumno pode presentar tres ensaios escritos sobre o tema que lle asigne o profesor. Na segunda oportunidade e na oportunidade adiantada consérvanse os puntos da participación nas sesións de grupos reducidos. 

Os alumnos con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e exención de asistencia poden elexir entre seren avaliados igual que o resto ou só con tres ensaios como os descritos arriba e debates escritos sobre eles en Moodle. 

Pódese sacar Matrícula de Honra en calquera oportunidade, pero con preferencia na primeira.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes