Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Nanociencia e Nanotecnoloxía
 Asignaturas
  Cristalografía e Simetría
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Prácticas de laboratorio A5 A6 A7 A8 B6 B7 B8 C3 C7 Avaliaranse os seguintes aspectos do traballo no laboratorio:
- Organización do traballo e seguridade.
- Actitude, curiosidade científica e grao de implicación no traballo.
- Calidade na interpretación dos resultados.
- Calidade do informe final (caderno de laboratorio).

20
Obradoiro A3 A5 B6 C7 C3 Cualificaranse tanto as respostas do alumnado como a súa participación individual ou de grupo nas correspondentes actividades presenciais. Ocasionalmente, e a requirimento do profesor, o alumnado deberá entregar os boletíns de problemas que tamén poderán ser avaliados. 10
Proba obxectiva A3 A5 A7 B4 B7 B8 C8 Probas eliminatorias dos contidos da materia. 70
 
Observacións avaliación

A avaliación da materia dividese
en:

-Primera proba obxectiva:
25% (Temas 1, 2)

-Segunda proba obxectiva:
45% (30% Temas 3, 4, 5; 15% Tema 6)

-Prácticas de
Laboratorio: 20%

-Obradoiros e seminarios:
10%

A avaliación non poderá ser positiva
se non se asistiu a todalas clases de laboratorio.

As matriculas de honra outorgaranse
prioritariamente a alumnado que supere a materia na "primeira oportunidade". Só
se outorgará na “segunda oportunidade” se o número máximo delas non se cubre na
primeira.

O estudantado que no supere a
materia na Primeira Oportunidade será avaliado nos exames oficiais da Segunda
Oportunidade. Nesta convocatoria avaliarase do mesmo xeito (porcentaxes), cun
exame dos contidos teóricos e prácticos e entrega dos traballos de seminario. Para
obter a calificación de NON PRESENTADO, o estudantado non poderá ter
participado en más dun 25% das actividades avaliables programadas.

O alumnado que se acolla ao
“recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención
de asistencia” de acordo coa normativa da UDC, deberá asistir de maneira
obrigatoria ás prácticas de laboratorio.

A cualificación final para os
devanditos alumnos/as constará de dúas partes: a cualificación obtida nas
prácticas de laboratorio, que contribuirá nun 20% á nota final, e a proba
mixta, que computará polo 80% restante. Estas porcentaxes de cualificación
aplicaranse ás dúas oportunidades.

No caso de circunstancias
excepcionais, obxectivables e adecuadamente xustificadas, o profesor
responsable podería eximir total ou parcialmente a algún membro do alumnado de
concorrer ao proceso de avaliación continuada. O alumnado que se atopara nesta
circunstancia deberá superar un exame específico que non deixe dúbidas sobre a
consecución das competencias propias da materia.

A realización fraudulenta das probas
ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a
cualificación de suspenso na materia na oportunidade correspondiente: o/a
estudante será calificado/a con “suspenso” (nota númerica 0) na convocatoria
correspondente do curso académico, tanto se a realización/comisión da falta
prodúcese na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederáse a
modificar a súa calificación na acta da primeira oportunidade, no case de ser
necesario.

Segundo establece a "Norma que
regula o réxime de dedicación ao estudo dos estudantes de grao na UDC"
(Art.3.b e 4.5) e as "Normas de avaliación, revisión e reclamación das
cualificacións dos estudos de grao e mestrado universitario (Art. 3 e 8b), o
alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica
de exención de asistencia deberá de poder participar dunha metodoloxía
formativa e actividades docentes asociadas que lle permitan acadar os
obxectivos formativos e as competencias propias da materia. Porén, este
alumnado poderá participar dun sistema personalizado de titorías de orientación
e avaliación que servirán por unha banda, para orientar o traballo autónomo do/a
alumno/a e levar un seguimento da súa progresión durante o curso; e por outra,
para avaliar o grao de desenvolvemento competencial acadado.

A porcentaxe de dispensa quedará
prefixada nunha primeira entrevista co alumnado, unha vez coñecida a súa
situación persoal. Deste xeito, fixarase un cronograma para as titorías de
orientación, e determinarase o número de obradoiros de resolución de problemas
que deberán ser avaliados mediante esta metodoloxía (cada dúas sesións de seminario
ou obradoiro serán avaliados mediante 1 titoría). Unha vez coñecidos,
ponderarase o seu número sobre o total e fixarase o número de titorías das que
este alumnado deberá participar. Todas elas serán prefixadas co alumnado en
función da súa dispoñibilidade, atendendo ao cronograma de contidos da materia
e concretando os prazos de entrega do diferente material susceptible de ser
avaliado (boletíns de problemas e cuestións). Este material seralle entregado
previamente a través da plataforma Moodle segundo o cronograma acordado na
entrevista inicial.

Durante as sesións de titoría
trataranse aspectos asociados tanto aos contidos da materia como á revisión conxunta
dos traballos entregados.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes