Mestrado Universitario en Asesoramento Xurídico Empresarial(plan 2016)
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
1º cuadrimestre
Primeiro
Obrigatoria
6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Dereito Privado Dereito Público
Coordinación
Perez-Cruz Martin, Agustin Jesus
Correo electrónico
agustin.perez-cruz.martin@udc.es
Profesorado
Barrio Garcia, Gonzalo
Cachafeiro Garcia, Fernando
Garcia Presas, Inmaculada
Garcia-Pita y Lastres, Jose Luis
Parada Arcas, Pablo
Perez-Cruz Martin, Agustin Jesus
Ron Latas, Ricardo Pedro
Vazquez Pena, Manuel Jose
Correo electrónico
gonzalo.barrio@udc.es
fernando.garcia@udc.es
i.garcia.presas@udc.es
j.l.garcia-pita@udc.es
p.parada@udc.es
agustin.perez-cruz.martin@udc.es
ricardo.ron@udc.es
manuel.jose.vazquez.pena@udc.es
Web
Descrición xeral
Neste módulo tratarase de ofrecer ao/á alumno/a unha visión dos diferentes xeitos de resolución dos conflictos xurídicos susceptíbeis de xurdir na práctica xurídico-empresarial. Os mecanismos de resolución de conflictos pódense clasificar en xurisdiccionais e extraxurisdiccionais. En canto aos primeiros, ofrecerase unha visión dos procesos civís máis específicos da actividade empresarial, así como dos procesos laborais máis salientábeis. Farase especial incidencia tamén na resolución dos conflictos fóra do ámbito xudicial, o que se vén chamando as Alternative Dispute Resolution, que veñen cobrando cada vez maior auxe, ao se presentaren como métodos eficientes de solución das controversias xurídicas, diante da endémica lentitude da xustiza estatal. Por último, parte da docencia ocuparase da resolución da crise empresarial a través dos mecanismos concursais e para-concursais.
Procurarase que o/a estudiante adquira unha visión xeral da materia que o/a capacite para acudir aos instrumentos procesuais ou extra-procesuais máis axeitados segundo o caso concreto, así como un coñecemento específico das institucións máis comúns na actividade empresarial. Estes obxectivos tentaranse cubrir dende a dupla perspectiva teórico/práctica, de xeito que, en primeiro lugar, se anfiancen e amplíen os coñecementos que os/as estiatnes teñen xa adquirido no grao para, en segundo lugar, desenvolvan as competencias necesarias para aplicar os coñecementos teóricos ao caso concreto, a través dos talleres e prácticas a realizar.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías