Guía DocenteCurso
Facultade de Dereito
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Dereito
 Asignaturas
  Idioma moderno
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Prácticas a través de TIC C3 Traballos elaborados polos alumnos/as sobre aspectos relevantes da materia. 20
Presentación oral A12 B12 C2 Exposición verbal na aula dos traballos elaborados polos alumnos/as. 10
Proba obxectiva A1 A2 A4 A6 A9 B1 B2 B3 B4 Preguntas que requiren unha resposta breve. 20
Estudo de casos A5 A6 A8 A9 A10 B3 B5 Resolver supostos de construcción de inglés xurídico mediante a correspondencia en español xurídico. 25
Discusión dirixida A8 A9 A10 A12 B3 Participación dos alumnos/as nas cuestións académicas suscitadas na aula. 5
Glosario A9 A10 B3 C3 C4 C7 Elaborar listados de termos de inglés xurídico derivados de textos de inglés xurisprudencial. 10
Sesión maxistral A1 A2 A4 Asistencia dos alumnos/as a exposición oral do profesor sob re os temas da materia. 10
 
Observacións avaliación

Toda parte avaliada debe acadar 4/10. O alumno/a debe
realizar, como mínimo o 5% do traballo requerido para a cualificación final.

Si suspende unha parte o varias, ésta ou éstas deberán
repetirse no exame de xullo.

Aqueles alumnos/as oficialmente matriculados a tempo
parcial e que teñan concedida unha dispensa académica, como establece a
Normativa de permanencia desta univerisdade, serán avaliados en calquera
oportunidade seguindo os mesmos criterios establecidos para a segunda
oportunidade de xullo.


-A materia poderá ser adaptada ao estudantado que precise da adopción de medidas encamiñadas ao apoio á diversidade 
(física, visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental). De ser o caso, deberán contactar cos servizos disponíbeis na UDC/no Centro: nos prazos oficiais estipulados de maneira previa a cada cuatrimestre académico, coa Unidade de Atención á Diversidade (https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/); no seu defecto, coa Titora ADI da Facultade de Filoloxía (no seguinte enderezo electrónico: pat.filoloxia@udc.gal). 

-De acordo con as distintas normativas que rexen a docencia universitaria, é necesario incorporar a perspectiva de xénero nesta materia. Isto inclúe, entre outras medidas, o uso dunha linguaxe non sexista, bibliografías inclusivas desde a perspectiva de xénero e fomentar a participación de todo o alumnado en clase, independentemente do seu xénero.

-Prestaremos especial atención a identificar e abordar os prexuízos e actitudes sexistas. Traballaremos activamente na modificación desta contorna e na promoción de valores de respecto e igualdade.

-Os nosos esforzos centraranse en detectar casos de discriminación de xénero e implementar as accións apropiadas para corrixir os devanditos casos.


Importante. Calquera indicio de PLAXIO resultará no suspenso para o alumno nesta
materia.

  • Turnitin é
    unha aplicación de uso para o profesorado coa finalidade de revisar
    porcións detexto procedentes doutros textos e sinalar a súa procedencia. É
    unha boa ferramenta para detectar o plaxio. O seu uso é opcional, pero
    deberá advertirse ao estudantado na guía docente xa que pode recoñecer
    traballos previamente presentados nesta ou noutras universidades, incluso
    do mesmo estudante. Se esta circunstancia acontecese, entenderase como
    contraria á honestidade académica e aplicarase a Normativa Académica de
    evaluaciones, de calificaciones y de reclamaciones avaliación.
  • Con este
    aviso, quedan advertidos das consecuencias académicas.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes