Os progresos do alumnado serán avaliados no transcurso do seminario, tendo en conta a asistencia a e a participación activa nas sesións presenciais, ademais do traballo individual de cada alumno/a. Contemplaranse a participación, implicación e execución das tarefas orais e escritas, realizadas dentro e fora da aula (por exemplo, exercicios, problemas, comentarios, tarefas escritas, presentacións orais e escritas, problemas de análise, e tests).
OBSERVACIÓNS á AVALIACIÓN
- Dado o carácter semi-presencial do título, aasistencia é obrigatoria, salvo dispensa solicitada en tempo e forma e concedida pola Comisión Académica Universitaria do título, e sempre respetando as normativas de asistencia a clase das tres universidades participantes no título, así como os sistemas de avaliación que figuran expresamente nas guías docentes das diferentes materias, e sen prexuízo das consecuencias que poida ter para a súa avaliación final a ausencia a determinadas sesións presenciais.
- Quen teña concedida a dispensa académica, e como establece a Normativa de permanencia da universidade, será avaliado seguindo os criterios aplicables á oportunidadede xullo (vexase abaixo).
- Quen non leve a cabo o traballo tutelado, ou non teña realizado traballo igual ousuperior ao 50% do resto das categorías de avaliación, acadará a cualificaciónde Non Presentado.
- Quen non aprobe na primeira oportunidade terá á posibilidade da oportunidadede xullo, na que cada estudante terá que demostrar ter acadadas ascompetencias da materia mediante dous tipos de avaliación: un traballo tuteladodo mesmo valor porcentual (50%) e natureza que na primeira oportunidade, máis os exercicios convidos que poidan suplir o resto das actividades (50%).
- Oportunidade de xullo:
Traballo escrito e individual
de investigación (30%): entrega o día da proba marcada no calendario para
exam segunda oportunidade.
Presentación oral o día do
examen do traballo tutelado de investigación (20%)
Exercicios baseados nas
lecturas recomendadas e temática tratada na materia (50%)