Guía DocenteCurso
Facultade de Filoloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Estudos Ingleses Avanzados e as súas Aplicacións (2013)
 Asignaturas
  Adquisición e ensino do inglés
   Contidos
Temas Subtemas
1. Applied Linguistics and the teaching of English.
Descrición:
Introdución ao curso. Prestarase atención a definicións de conceptos craves, e farase un breve repaso das principais disciplinas que se poden encadrar dentro da mesma.
1.1. Introduction. Second language learning and acquisition: definitions
1.2. Historical review of the study of second language acquisition.
Theories: Behaviorism, Universal Grammar (Innatism, Nativism), Krashen and the Monitoring Hypothesis, Input and Interaction, Social models, Cognitivism, Competence, Performance and Communicative Competence, Interlanguage, Language Transfer.
Practice: Second Language Teaching and Learning: Error Analysis, Stages in Second Language Acquisition; Proficiency.
2. Current issues in the teaching of English as a Foreign Language.
Descrición
Esta unidade servirá para familiarizar ao alumnado sobre as últimas tendencias no ensino do inglés con especial referencia á aproximación comunicativa. A continuación, presentaranse as achegas máis importantes do Marco Común Europeo con especial énfase nos distintos descriptores de referencia para cada unha das destrezas. Presentarase o Portfolio Europeo das Linguas.
2.1. New tendencies and approaches to the teaching of English.
2.1.1. The task-based and the Communicative Approach.
2.1.2. Content-based teaching (CLIL)
2.2. The Common European Framework for the teaching and learning of languages.
2.3. The European Language Portfolio (PEL)
3. Conducting research in Second Language Acquisition and Teaching.
Descrición
Daranse pautas para realizar investigación de carácter empírico no campo da adquisición e aprendizaxe do inglés. Enfoque especial no uso de bibliografía especializada, instrumentos de investigación e análise de datos.
4.1. Introduction.
4.2. Planning a project.
4.3. Research instruments: diaries, questionnaires, interviews, attitude scales, observation, surveys, etc.
4.4. Possible structure and organisation of a language learning project.
4.5. Practical task. The preliminary design of a research project.
4.6. Suggestions for further reading
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes