Guía DocenteCurso
Facultade de Filoloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Estudos Ingleses Avanzados e as súas Aplicacións (2019)
 Asignaturas
  Discurso literario e sociedade nos países de fala inglesa
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Traballos tutelados A13 B10 B11 Traballo de análise e crítica sobre al menos un dos textos discutidos na clase. Existe a posibilidade de articular ese(s) texto(s) con outros non discutidos na clase, sempre
co consentemento previo do profesor.

O 50% correspondente a esta metodoloxía divídese do seguinte xeito:
40/50: Traballo final (textos diferentes aos da presentación oral). Entrega: data do exame oficial. TNR 12, dobre espazo, 8-10 pp.
10/50: Traballo parcial. Entrega: antes da sexta sesión (TNR 12 1.5 espazo, 2 páxinas).
50
Seminario A7 A9 A12 B13 B14 Traballo virtual, participación crítica na clase e colaboración activa nas discusións. 20
Presentación oral A10 B7 B9 B12 B13 Presentación crítica dun tema derivado dos textos propostos para cada sesión.

A presentación non será puramente descriptiva, senón que aportará unha visión particular e subxectiva do alumnado que estea encargado da presentación.
30
 
Observacións avaliación

Dado o
carácter semi-presencial do título, a asistencia é obrigatoria, salvo
dispensa solicitada en tempo e forma e concedida pola Comisión Académica Universitaria do título, e sempre
respetando as normativas de asistencia a clase das tres universidades
participantes no título, así como os sistemas de avaliación que figuran
expresamente nas guías docentes das diferentes materias, e sen prexuízo das
consecuencias que poida ter para a súa avaliación final a ausencia a
determinadas sesións presenciais. 

Quen teña concedida a dispensa
académica, e como establece a Normativa de permanencia
da universidade, será avaliado seguindo os criterios aplicables á oportunidade
de xullo. 

Quen non leve a cabo o traballo tutelado, ou non teña
realizado traballo igual ou superior ao 50% do resto das categorías de
avaliación, acadará a cualificación de Non Presentado. 

Quen non aprobe na primeira oportunidade terá á posibilidade da
oportunidade de xullo, na que cada estudante terá que demostrar ter acadadas as
competencias da materia mediante dous tipos de avaliación: un traballo tutelado do mesmo valor porcentual e natureza que na primeira
oportunidade, máis os exercicios convidos que poidan suplir o
resto das actividades. As partes superadas na primeira oportunidade non se repetirán na segunda oportunidade.

Calquera falta á honorabilidade académica (e.g. plaxio, copia)
suporá a descalificación automática das actividades e o suspenso da materia. Calquera dúbida con respecto a isto deberá ser consultada co profesorado ANTES de facer entrega da actividade.
Segundo o Regulamento disciplinar de estudantado da UDC, estas faltas á honorabilidade académica serán consideradas faltas graves, e suporán: 
b) Cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa a falta e respecto da materia en que se cometese: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario.

Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia
universitaria se incorporará a perspectiva de xénero nesta materia
(usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos
sexos, propiciarase a intervención en clase do alumnado independetemente da súa identificación de xénero).


-Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e
influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e
igualdade.

 -Deberanse
detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións
e medidas para corrixilas.


Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes