Guía DocenteCurso
Facultade de Filoloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Estudos Ingleses Avanzados e as súas Aplicacións (2019)
 Asignaturas
  Variación e cambio na lingua inglesa
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Variación e cambio na lingua inglesa Código 613505108
Titulación
Mestrado Universitario en Estudos Ingleses Avanzados e as súas Aplicacións (2019)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 3
Idioma
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Letras
Coordinación
Moskowich-Spiegel Fandiño, Isabel
Correo electrónico
isabel.moskowich-spiegel.fandino@udc.es
Profesorado
Moskowich-Spiegel Fandiño, Isabel
Puente Castelo, Luís Miguel
Correo electrónico
isabel.moskowich-spiegel.fandino@udc.es
luis.pcastelo@udc.es
Web http://www.imaes.eu/?page_id=31
Descrición xeral Este curso ten como obxectivo proporcionar aos alumnos unha sólida formación na diversidade lingüística explorando os factores internos e externos que teñan un papel importante no cambio lingüístico
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos Os contidos non sufrirán modificacións 2. Metodoloxías Manteranse as metodoloxías previstas 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado O alumnado será atendido por diversos medios telemáticos: correo electrónico, Teams e Moodle dentro das franxas horarias aprobadas polo centro 4. Modificacións na avaliación Non haberá cambios na avaliación xa programada para docencia semipresencial 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non hai cambios na bibliografía
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes