Guia docenteCurso
Facultad de Filología
Guía Provisional
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Estudos Ingleses Avanzados e as súas Aplicacións (2019)
 Asignaturas
  Cognición e procesos cognitivos en lingua inglesa
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Cognición e procesos cognitivos en lingua inglesa Código 613505110
Titulación
Mestrado Universitario en Estudos Ingleses Avanzados e as súas Aplicacións (2019)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 3
Idioma
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Letras
Coordinación
Alonso Giraldez, Jose Miguel
Correo electrónico
miguel.giraldez@udc.es
Profesorado
Alonso Giraldez, Jose Miguel
Correo electrónico
miguel.giraldez@udc.es
Web http://www.imaes.eu/?page_id=31
Descrición xeral Este curso constitúe unha introdución aos fenómenos da cognición e o procesamiento da linguaxe. O principal obxectivo é investigar como a mente humana (e, en última instancia, o cerebro humano) almacena e usa a linguaxe en liña. O curso busca proporcionar aos estudantes coñecementos básicos sobre a realidade psicolóxica da linguaxe e da forma en que a mente utiliza (ou non) o coñecemento gramatical no uso da linguaxe ordinaria.
Plan de continxencia 1.Modificacións nos contidos Non se modifican. 2.Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen: Ningunha. *Metodoloxías docentes que se modifican Sesións presenciais ou 'seminarios' que pasan a ser telemáticas no mesmo horario, excepto cambios de última hora, vía Moodle e Teams. Non haberá exame final, pero si un exercicio de feedback en forma de chat ou conversación cos estudantes. 3.Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Moodle, Teams e Correo Electrónico. 4.Modificacións na avaliación Avaliación Continua 100%. Podería incluír un breve traballo escrito, dependendo das circunstancias, Tarefas de lectura. Exercicios e Actividades propostas. Observacións de avaliación: terase en conta a participación vía Teams ou Moodle a través de contribucións escritas e discusións sobre os contidos. 5.Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non se modifica. Facilitaranse textos e recursos de aprendizaxe en formato electrónico.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes