Guía DocenteCurso Facultade de Filoloxía |
Mestrado Universitario en Literatura, Cultura e Diversidade (plan 2016) |
Asignaturas |
Literatura e Arte |
Avaliación |
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Literatura e Arte | Código | 613584108 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias | Descrición | Cualificación |
Proba oral | A13 A1 A2 A14 A8 A9 A12 B5 B6 B7 B8 B10 C1 C4 C7 C5 C8 C9 | Proba oral final, concebida como a exposición dun traballo de carácter individual, avaliable, para demostrar os coñecementos e destrezas adquiridos no transcurso das aulas. Terá carácter público e será obxecto de debate na aula. | 50 |
Seminario | A13 A1 A2 A14 A8 A9 A12 B5 B6 B7 B8 B10 C1 C4 C7 C5 C8 C9 | Participación, intercambio e debate na aula que, xunto á asistencia, permite valorar o aproveitamento e evolución, a dinámica individual na aula e todo aquilo que implica aprendizaxe colaborativa e traballo en grupo. |
15 |
Eventos científicos e/ou divulgativos | A13 A1 A2 A8 A9 A12 B5 B6 B7 B8 B10 C1 C4 C7 C5 C8 C9 | Traballo titorizado consistente na asistencia a actividades locais de carácter artístico e cultural, acordadas previamente co profesor, ou a exposicións virtuais ou actividades artísticas na web, sempre ligadas á materia. Dará lugar a un informe escrito por parte do/a estudante. | 35 |
Observacións avaliación | |||
Por 1. 2. O 35% obterase pola elaboración dunha recensión de: a) A asistencia a actividades culturais de ámbito local, como a visita activa a exposicións. b) No seu caso, a visita a exposicións virtuais na Rede. c) A recensión dunha obra incluída na bibliografía final. En calquera caso, o anterior debe estar relacionado coas materias do curso e serán sempre sobre actividades acordadas previamente co profesor. 3. O 15% restante corresponde á asistencia activa e á realización de actividades concretas, debates e traballo en grupo durante o curso. Observaranse o seu aproveitamento e evolución, a súa dinámica na aula e todo aquilo que implica aprendizaxe colaborativa e traballo en grupo. 4. 5. O 6. 7. O alumnado con dificultades para asistir de modo presencial, sexa por incompatibilidade horaria, por razóns laborais ou por calquera outra causa, deberá comunicalo ao profesor nas dúas primeiras sesións da materia. Unha vez comprobada a súa situación, poderá optar ás mesmas condicións de avaliación que o alumnado con dispensa académica. 8. O sistema de avaliación para a convocatoria adiantada de decembro será o mesmo que para as persoas con dispensa académica. O/A estudante deberá pórse en contacto co profesor no mes de outubro. 9. Calquera traballo, oral ou escrito, debe ser orixinal ou citar debidamente as fontes utilizadas. O plaxio demostrado, ou o uso de citas sen marcar e sen a correspondente referencia, determinará o suspenso inmediato para o alumno ou alumna. O control farase mediante o programa de detección de plaxios Turnitin, autorizado pola Xunta de Facultade. 10. O prazo límite para a entrega de traballos escritos será, agás outra indicación do profesor, o da data de exame oficial. 11. A materia poderá ser adaptada ao estudantado que precise medidas encamiñadas ao apoio á diversidade (física, visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental). De ser o caso, deberán dirixirse aos servizos disponíbeis na UDC, nos prazos oficiais estipulados de maneira previa a cada cuatrimestre académico: Unidade de Atención á Diversidade (https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/) ou coa titora ADI da Facultade de Filoloxía (pat.filoloxia@udc.gal). |
|